Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد ، مدير کل صدا و سيماي مرکز يزد در جمع اصحاب رسانه استان با بيان اين مطلب ، برنامه هاي مرکز يزد در اين خصوص را تشريح کرد.
 
 دکتر پهلوانيان با اشاره به اينکه دشمنان در طيف بندي هاي مختلف بطور صريح و روشن اظهار کردند که مردم چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را نخواهند ديد گفت: دستاودهاي انقلاب بايد با نگاه به آينده به روشني بيان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وي توليد مستندهاي راديويي و خبري در مرکز يزد  با محوريت قبل، حين و بعد از انقلاب اسلامي،توليد نمايش هاي راديويي، ساخت مستند تلويزيوني رجال، ساخت مستند کارنامه با محوريت شخصيت هاي سياسي بعد از انقلاب، برگزاري مسابقه هاي مختلف و فعاليت در حوزه مجازي با توليد عکس و کليپ  را از برنامه هاي مهم صدا و سيماي مرکز يزد برشمرد. 
 
ساخت برنامه رصد با رويکرد جديد ، قصه خواني با موضوع انقلاب، توليد  برنامه چهل برگ و سير روند انقلاب  در راديو يزد و ساخت برنامه چهل چراغ  از ديگر  برنامه هايي است که مديران سيما و صداي مرکز يزد به آنها اشاره کرد.
 
دبير شوراي سياست گذاري و راهبردي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي  در اين نشست  با بيان اينکه  انقلاب اسلامي يک پديده کم نظير در طول تاريخ اسلام بوده که مديون زحمات امام(ره) ، شخصيت هاي انقلابي و شهداي گرانقدر است گفت: نظام سلطه براي براندازي نظام اسلامي کارهاي زيادي در دست انجام دارد.
 
 سعید زارع با اشاره به اينکه مردم همواره با حضور در صحنه توطئه هاي دشمنان نظام اسلامي را خنثي کرده اند گفت: با وحدت کلمه مي توان بسياري از توطئه هاي دشمنان را خنثي کرد.
 
وي گفت : نگاه ما به چهلمين سالگرد انقلاب اسلامی نگاه دهه فجري نيست و برنامه ها تمامي مناسبت هاي تقويمي سال 97 را در برخواهد داشت.
 
زارع با اشاره به اينکه  برنامه هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي نبايد به يک يا چند روز خلاصه شود گفت: پاسخگويي به شبهات انقلاب بايد  در دستور کار قرار گيرد.
 
وي تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي در طول چهل سال گذشته، پاسخگويي به شبهات به صورت مستدل،منطقي و باور پذير، ترويج گفتمان انقلاب اسلامي، شناسايي چهل بانوي فرهيخته،معرفي 40 رويداد انقلابي در استان، مسابقه کتاب خواني ويژه دستاوردهاي انقلاب و برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي چهل سالگي نظام را از محورهاي بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برشمرد.
 
 زارع گفت: بخشي از برنامه ها در راستاي شکرگذاري نعمت بي بديل انقلاب اسلامي و بخشي هم در رابطه با خنثي سازي طرح و نقشه هاي دشمنان نسبت به انقلاب اسلامي است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد خبرگزاری صدا وسیما انقلاب اسلامی سالگرد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین آغاز شد.
در برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین بیش از ۱۵۰ هنرمند انقلابی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا  حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • رضا مهدوی: دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا