Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد سعید تاجیک بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در سپاه ورامین ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج را تشریح و اظهار کرد: هفته بسیج یادآور رشادت ها و فداکاری های رزمندگانی است که پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی با تبعیت بی چون و چرا از مقام عظمای ولایت فقیه ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ورامین بیان داشت::بسیج بی منت و بدون هیچ چشم داشتی وارد عرصه های مختلف شده که نقش آفرینی این نیروی عظیم مردمی در دوران دفاع مقدس چشمگیر بود.

تاجیک افزود: بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در سطح شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج با همکاری و همراهی بسیجیان و ادارات در سطح شهرستان ورامین اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ورامین در ادامه بیان داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ورامین، برگزاری همایش پدافند غیرعامل، دیدار فرمانده سپاه و معاونت های سپاه با فرماندهان حوزه و پایگاه ها و بسیجیان، تقدیر از پیشکسوتان و دیدار با آنها، افتتاح سوله صالحین محمد آباد، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا،مشاوره حقوقی،جشنواره غذا ، میقات حلقات صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه، برگزاری نشست های بصیرتی، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، ودیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری دعای ندبه، همایش پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه،برپایی اردوهای جهادی و ویزیت رایگان توسط حوزه های تابع از مهمترین برنامه هفته بسیج در این شهرستان است.

کد خبر 4465135

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران هفته بسیج ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: همه نهادها و ادارات در راستای حوزه مأموریتی خود، وظایف خود را برای تحقق شعار سال انجام دهند و برای مشارکت مردم تسهیل‌گری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی جمشیدیان صبح امروز _دوشنبه، ششم فرودین_ در جلسه دیدار مردم و مسئولان با فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به انتخاب شعار سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: هر جایی مردم در صحنه بوده‌اند، بهترین‌ها برای کشور رقم خورده است و موفقیت‌هایی در عرصه‌های مختلف حاصل شده است.

وی افزود: با حضور مردم، انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز و به پیروزی رسید و اکنون هم با حضور مردم توانستیم در مقابل همه زورگویان و ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کنیم و با اقتدار تمام در حال پیشرفت هستیم.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشت، مردم در انتخابات ۱۴۰۲ مشارکت حداکثری داشتند و سهم شهرستان دهاقان از این مشارکت ۵۶ درصد بوده است؛ از تمامی کسانی که در اجرای انتخابات و افزایش مشارکت مردم تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم.

جمشیدیان عنوان کرد: با توجه به اینکه شعار سال ۱۴۰۳، جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، امروزه تک تک ما وظیفه داریم نسبت به انقلاب و نظام مسئولیت خود را به نحو احسن انجام بدهیم.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تحقق شعار سال گفت: همه نهادها و ادارات در راستای حوزه مأموریتی خود، وظایف خود را برای تحقق شعار سال انجام دهند و برای مشارکت مردم تسهیل‌گری کنند.

فرماندار شهرستان دهاقان در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهرستان به صورت جدی تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد و حمایت‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

کد خبر 739125

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند