Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:18:00 GMT

برنده 7 جایزه حوزه نشر کودک و نوجوان در «کتاب‌باز»

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۶۲۴

برنده 7 جایزه حوزه نشر کودک و نوجوان در «کتاب‌باز»

تهران- ایرنا- سروش صحت، امشب چهارشنبه 30 آبان ماه، در برنامه «کتاب‌باز»، میزبان نادر قدیانی، موسس نشر قدیانی بهترین ناشر کتاب‌های کودک و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، قدیانی در برنامه امشب راجع به چگونگی تاسیس نشر قدیانی، علاقمندی به کتاب‌های کودک و نوجوان و مذهبی و اینکه این روزها مشغول به چه فعالیتی در حوزه کتاب است با صحت به گفت‌وگو می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتشارات قدیانی یک مرکز نشر خصوصی است که از سال 1355 شروع به کار کرده‌است. نادر قدیانی صاحب امتیاز نشر قدیانی است. این انتشارات با چاپ و نشر 1700 کتاب برای کودکان و نوجوان بهترین ناشر کتاب‌های کودک و نوجوان است که موفق به کسب هفت لوح ناشر نمونه کشوری شده‌است. از جمله جوایز این مرکز نشر می‌توان به دریافت جوایز بهترین کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در 42 عنوان و 20 مجموعه اشاره کرد.
در بخش دوم «کتاب‌باز» که بخش ثابت چهارشنبه شب‌ها است، «دکتر مجتبی شکوری» با صحبت درخصوص حال خوب و سبک زندگی با مخاطبان همراه است.
«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 1 بامداد، 8 صبح و 13 بعدازظهر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
فراهنگ**خ.ع ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا و سيما كتاب باز سروش صحت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما