Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی امروز در مراسم شکرانه خدمت و در ایین تجلیل از خادمان زایران پیاده دهه پایان ماه صفر گفت: هنوز این گله مندی از مسئولان وجود دارد که با وجود افزایش سفر زائران پیاده به مشهد هنوز مسیر ایمنی برای تردد زائران وجود ندارد و فقط در جاده نیشابور به مشهد مسیر خاصی برای زائران ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی مشهد، زائران پیاده ناچارند از کنار جاده عبور کنند که این زمینه بروز سوانح رانندگی را فراهم می‌کند و جان زائران را تهدید می کند.

امام جمعه مشهد گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی برای پذیرایی از زائران پیاده استفاده کرد. مجاوران امام رضا می‌توانند به عنوان یک سنت حسنه از زائران پیاده در خانه‌های خود نیز پذیرایی کنند و در اسکان زائران کمک کنند.

آیت الله علم الهدی افزود: همچنین اگر میزبانی مردمی از زائران در مسیر‌های بین راهی گسترش یابد، شاید دیگر نیازی به ایجاد میقات از سوی هیأت‌ها نباشد.


انتهای پیام//م. م.

امام جمعه مشهد: میزبانی از زائران پیاده به صورت یک فرهنگ در بین مجاوران دربیاید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه در خراسان رضوی زائران پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر

محمدرضا رضایی فرماندار میاندوآب امروز در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سدمعبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سدمعبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بار‌ها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه‌داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده‌رو‌ها باعث اختلال در رفت‌وآمد شهروندان می‌شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

هدف از اجرایی‌کردن این طرح عملیاتی، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان‌کردن مسیر‌های عابر پیاده، ترافیک خودرو‌ها و احترام به حقوق شهروندی است.

شهر میاندوآب حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد؛ شهرداری میاندوآب در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده و تاکنون با ۳۴ شهردار و ۱۸ سرپرست مدیریت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • میزبانی مشهد از هوای سالم در سوم اردیبهشت
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر