Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر کشور گفت: گلایه ای که مردم دارند فاصله مردم و مسئولین است؛ از استاندار می خواهیم دیدارهای منظم به همراه مدیران تاثیرگذار در مناطق داشته باشند تا مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، جواد ناصریان، معاون وزیر کشور، عصر امروز(۳۰ آبان)در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کرمان، با بیان اینکه مشی وزارت کشور در انتخاب و انتصاب استانداران اعتدالی و بر اساس معیارهای مشخصی است که با آن ارزیابی می شوند؛ گفت: رزم حسینی تلاشگر، توانمند و متخصص در حوزه های اقتصادی، اجرایی و عمرانی و با تعهد صداقت و امانتداری کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با افزودن اینکه لازمه توسعه، آرامش سیاسی است؛ رزم حسینی الگویی(مثلث توسعه) به جامعه مدیریتی و سیاسی کشور ارائه کرد که تمام نیروهای سیاسی و ائمه جمعه و حوزه های اقتصادی را دور هم جمع کرد.


ناصریان با اشاره به اینکه او، رییس جمهور را مجاب کرد که اختیارات فرماندهی اقتصادمقاومتی را به وزیر کشور بدهد؛ ادامه داد: اگر در این استان آرامش سیاسی نبود، کسانی که منابع مالی خوبی دارند و سرمایه گذاران حاضر نبودند به استان بیایند.

وی به شرایط اقتصادی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مردم همیشه پای کار بودند و حتما خودشان را در همه مراسم رساندند و حضور پررنگ خود را نشان دادند که اینها به خاطر عملکرد ما نیست بلکه به عشق نظام و انقلاب و رهبری است لذا انتظار دولت از استاندار جدید این است با تعامل سازنده و حفظ عزت و کرامت با همه گروه ها و نخبگان و... بتواند برای ارتقای استان تمام قد همه تلاش خود را انجام دهد.


معاون وزیر کشور بیان داشت: توسعه امری غیر سیاسی است؛ انتظار است افرادی بر مسند قرار گیرند که نگاه غیرسیاسی داشته اما سیاست های دولت را قبول داشته باشند و در انتصابات به جوانان و بانوان توجه شود؛ انتظار وزارت کشور توجه به بدنه وزارت کشور در استانداری است اما به این معنی نیست درب وزارت کشور را ببندیم و کسی را به داخل راه ندهیم؛ حتما" جایی که امکان تامین نیرو از از داخل وزارت کشور نیست از دیگر نیروهای امانتدار باید بهره برد.



وی گفت: گلایه ای که مردم دارند فاصله مردم و مسئولین است؛ از استاندار می خواهیم دیدارهای منظم به همراه مدیران تاثیرگذار در مناطق داشته باشند تا مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود؛ تحریم ها فشار زیادی به کشور وارد می کند انتظار است با توجه به شرایط خاص با بنگاه های اقتصادی جلسات منظمی برای نگه داشت اشتغال انجام داد.


ناصریان آفت بزرگ کشور را اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر دانست و تاکید کرد: استاندار جدید با تمام ظرفیت و کمک مردمی برای ریشه کن شدن این موضوع اقدام کند.
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی ارومیه هفته وحدت ارزانی آذربایجان غربی هفته کتاب و کتابخوانی مزارع زعفران هفته کتاب سفر استانی خوی معارفه کرمان استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد و استفاده از ارفاقات قانونی برای افرادی که حائز شرایط هستند، اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، امروز _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از زندان مرکزی زاهدان و دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان اظهار کرد: زندانی کردن یک فرد از خانواده یا طایفه باعث ایجاد سایر مشکلات اقتصادی و فرهنگی می‌شود و انتظار می‌رود در رابطه با افرادی که در مرحله اول مرتکب جرم می‌شوند به دید یک مجرم نگاه نشود و به صورت جزئی دلیل ارتکاب جرم بررسی شود.

وی ادامه داد: نگاه قاضی باید سازنده باشد و همچنین تبعات حبس در نظر گرفته شود و افرادی که دارای شرایط ارفاقات قانونی هستند، نسبت به آنها این امتیاز اعمال و اجازه بازگشت افراد به جامعه داده شود.

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: وظیفه قوه قضائیه فقط محکمه‌داری در دادسراها یا دادگاه‌ها نیست و وظایف مهم دیگری در قانون اساسی بر عهده قوه قضائیه گذاشته شده که احیای حقوق عامه و همچنین تامین آزادی مشروع است از مهم‌ترین آنهاست.

موحدی‌راد با اشاره به اینکه تحقق رافت اسلامی برای متهمان بر مبنای چارچوب‌های قانونی مشخص شده است، تصریح کرد: رویکرد جدید کمک به آزادی متهمان و محکومان نادم و دریچه‌ای به سوی افرادی است که حضور آنها در جامعه مخل امنیت نخواهد بود.

گفتنی است، در این بازدید پروژه‌های عمرانی ساخته شده کانون اصلاح تربیت و همچنین سالن ورزشی مجموعه اداره کل زندان‌های استان افتتاح و در پایان از قضاتی که در مورد انجام مسائل قضایی از جمله عفو، تعلیق و نظام آزادی مشروع تلاش کردند، تقدیر شد.

همچنین رئیس کل و قضات شعبات با حضور در اندرزگاه‌های ندامتگاه مرکزی زاهدان و دیدار چهره به چهره با مددجویان به بررسی مشکلات قضایی و پرونده‌ای آنان پرداختند.

کد خبر 749426

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس