Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@11:32:28 GMT

دیدار فرماندهان بسیج مهریز با امام جمعه شهرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۸۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ حجت الاسلام محی الدینی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و تبریک هفته وحدت بسیج را نماد اقتدار، اتحاد و ولایتمداری دانست و بیان داشت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های کشور بسیجی هستند و باید روحیه و منش بسیج همه جا ساری و جاری باشد.
امام جمعه مهریز افزود: از جمله عناصر موجود در بسیج بصیرت و اخلاص است که در دوران دفاع مقدس با توجه به این که ما خیلی از نظر تجهیزات نظامی قوی نبودیم، اما عامل پیروزی کشور ما و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همین دو عنصر بود و امروزه هم راه برون رفت از مسائل و مشکلات کشور همین دو عنصر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محی الدینی تصریح نمود:خوشبختانه الگو پذیری از بسیج امروز علاوه بر کشور ایران در کشور‌های همسایه هم در حال رشد و نمو است و نوید این را دارد که بنابر فرمود: ه امام راحل (ره) انقلاب اسلامی ایران در حال صادر شدن به همه نقاط جهان است.
حجت الاسلام محی الدینی در ادامه اظهار داشت: پیوند میان بسیجیان و مهدی موعود یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است که زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) بدست بسیجیان مخلص و بابصیرت صورت خواهد گرفت.
گفتنی است در ابتدای این دیدار سرهنگ سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گزارشی از عملکرد، فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌های هفته بسیج ارائه نمود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگل «گلوبردگان» حفظ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت امیر المومنین (ع) اظهار کرد: بهره‌گیریا ز سیره نورانی و فضائل امیرالمومنین را باید با جدیت دنبال کنیم.

وی به جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: قدم اول برای حضور در میدان جنگ رسانه‌ای، شناخت میدان نبرد، آرایش جنگی دشمن و تکنیک‌های آن است. در جنگ رسانه‌ای بدون شناسایی دشمن و نقاط قوت و ضعف و امکانات و شگردهای او نمی‌توان موفق بود.

امام جمعه جم بیان کرد: از مهمترین اهداف دشمن در جنگ رسانه‌ای می‌توان به ارائه تصویری مخدوش و منفور از خودمان، تلقین ناامیدی و یأس، سرگرم‌سازی به مشکلات داخلی و غفلت از میدان اصلی مبارزه، تحریف و لکه‌دارکردن چهره‌های انقلابی و انحصار رسانه‌ای اشاره کرد.

وی با اشاره به الزامات جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: تکلیف دولت در این زمینه تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی، توجه به بنگاه‌های تولیدی در قالب تعاونی، حمایت از کارآفرینان، ورود جریان پول به بخش تولید با پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد است.

امام جمعه جم با تاکید بر لزوم اعتماد و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی خواستار توجه ویژه به بازار سرمایه و اصلاح ساختار بورس، توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان، اصلاح سیاست‌های ارزی و روند خصوصی‌سازی، رفع انحصار در اقتصاد و پیشگیری از ویژه‌خواری‌های اقتصادی و اطلاعاتی شد.

محمدی با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: به فرموده امام راحل، صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت «الله» است، از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

وی گفت: روز طبیعت همزمان با روز شهادت حضرت امیر المومنین (ع) است که ضمن آرزوی سلامتی و سعادت برای همه مردم عزیز توصیه می‌کنم شئونات این روز آمیخته با این مناسبت عظیم را رعایت کنید.

امام جمعه جم با اشاره به ۱۵ فروردین روز ذخایر ژنتیکی و زیستی تصریح کرد: لازم است به ذخایر ژنتیکی به منظور حفاظت و بهره‌برداری پایدار از تنوع زیستی توجه لازم صورت گیرد. علاوه بر حفظ جنگل‌ها، شناسایی منابعی که انقراض آن‌ها را تهدید می‌کند، از حساسیت بیشتری برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: نمونه آن در شهرستان حفاظت از جنگل گلو بردگان ریز است که متأسفانه در معرض آسیب جدی است و باید برنامه بسیار منسجم و حسابی با بهره گیری از ظرفیت مردم طراحی و تدبیر شود.

لزوم بهبود اشتغال جوانان

محمدی با اشاره به موضوع فرودگاه جم گفت: موانع راه اندازی برطرف شده است و با پیگیری‌های که از سوی همه مسؤولان در تعقیب خطبه‌ها و جلسات صورت گرفت مدیر عامل گاز کشور هم اعلام آمادگی راه اندازی فرودگاه کرد.

وی خواستار تسریع در راه اندازی فرودگاه شد و تاکید کرد: تاکیدمان واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی است تا باری هم بر دولت و پالایشگاه نباشد و بخش خصوصی هم دائماً دنبال توسعه و افزایش بهره وری باشد.

امام جمعه جم خواستار رسیدگی به وضعیت اشتغال جوانان این شهرستان شد و گفت: بحث اشتغال جوانان به سختی و گاهی به غیر قابل حل تبدیل می‌شود و انتظار داریم با شفافیت این مهم روشن شود.

وی تاکید کرد: هم مجموعه‌ها نفت و گاز شهرستان و هم مناطق مجاور که شهرستان میزبان و پشتیبان آن هستند با متولیان اشتغال شهرستان همکاری کنند و ارتباط و تعامل داشته باشند. البته بعضی از مدیران نفت و گاز در منطقه ویژه و صنایع پتروشیمی خوب عمل می‌کنند انتظار نگاه جهادی و عادلانه است.

محمدی بیان کرد: راه جم - پالایشگاه موانع و معارضین داشت که حل شد و اکنون نوبت پالایشگاه است که به سرعت کار و ادامه مسیر را شروع کند و تمام کند. طی سال‌های گذشته قریب به ۱۰۰ نفر از مردم و جوانان در پیچ‌ها و راه غیر استاندارد از دنیا رفته اند و این ضایعه و فاجعه سختی است و اینقدر این راه مهم و حساسی است.

کد خبر 6064836

دیگر خبرها

  • جنگل «گلوبردگان» حفظ شود
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • امنیت خوبی با همکاری مرزبانان و ساحل‌نشینان فراهم است
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل