Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این طرح به ۶۰ نفر از مشترکین همراه اول که از ابتدای آذر تا انتهای بهمن ماه سال جاری اقدام به فعالسازی بسته های اینترنت کنند،  به قید قرعه، ۵۰ میلیون تومان جایزه اهدا می شود.

کلیه مشترکین دایمی و اعتباری که بسته اینترنت فعال دارند مشمول این طرح می شوند. جهت شرکت در قرعه کشی نیاز به ثبت نام یا اقدام خاصی توسط مشترک نیست، بلکه تمامی مشترکینی که در بازه مشخص شده (اول آذر تا ۳۰ بهمن) اقدام به فعالسازی بسته اینترنت کنند، در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه امتیازات از ابتدای آذرماه در تمام قرعه کشی ها محاسبه می شود؛ به عبارت دیگر امتیازات از ابتدای آذرماه به ماه های بعدی منتقل و به صورت تجمعی در نظر گرفته می شود.

نحوه امتیاز دهی به این صورت است که خرید بسته های ترکیبی شامل دیتا، بسته های اینترنت «مدار فیروزه ای» و یا هریک از بسته های اینترنت آلفا + از کلیه درگاه ها به جز «اینترنت همراهی» به ازای هر یکصد تومان یک امتیاز و خرید بسته های «اینترنت همراهی» از درگاه #۲۱*۱۰۰۰* به ازای هر یکصد تومان ۲ امتیاز برای مشترک لحاظ می شود که هر امتیاز معادل یک شانس در قرعه کشی است. در این طرح هزینه ای که کاربر بابت تعرفه آزاد می پردازد امتیازی برای وی نخواهد داشت.

مشترکین می توانند جهت استعلام امتیاز خود در قرعه کشی  کد #۰*۳۲۳*۱۰* را شماره گیری کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جایزه همراه اول بسته های میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ قرعه‌کشی زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم مجلس

تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس، از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت هشتِ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • فیلم/ قرعه‌کشی زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم مجلس
  • بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان رضوی از اینترنت فوق پرسرعت