Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان به مناسبت زاد روز امیر قلعه‌نویی مراسمی را برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، در راستای توجه و احترام به کادر فنی و ورزشکارانی که زیر پرچم سپاهان مشغول به فعالیت هستند عصر امروز در باشگاه سپاهان مراسم ویژه‌ای به مناسب فرارسیدن یک آذرماه زادروز امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم که با برنامه‌ریزی قبلی و همراه با غافلگیری سرمربی تیم هم بود مهندس تابش مدیرعامل  باشگاه و جمعی از معاونین و کادر باشگاه حضور داشتند.

 امیر قلعه‌نویی بعد از بریدن کیک در سخنانی کوتاه همراهانش در باشگاه سپاهان شامل مسئولین,دوستان و هوادارانی که به فکر موفقیت تیم هستند را از سرمایه‌های اصلی طول دوران زندگی ورزشی خودش دانست و ابراز امیدواری کرد در آغاز پنجاه و ششمین سال زندگی خودش بتواند خاطراتی بسیار خوب را با تیم فوتبال سپاهان برای مردم اصفهان دوباره رقم بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر قلعه نویی باشگاه سپاهان سرمربی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود

مراسم یادبود مسعود اسکویی که به صدای ماندگار ورزش رادیو شهره بود، امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) در مسجد بلال برپا می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز 17 اردیبهشت ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.

درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه درگذشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور