Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، تویسرکانی در این حکم اورده است: انتظار دارد با سرلوحه کار قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، در راستای اهداف و برنامه‌های راهبردی سازمان، همگام با خط مشی‌ها و تدابیر اتخاذ شده، با استفاده موثر از منابع و امکانات موجود و اهتمام بر برنامه ریزی در انجام کلیه فعالیت‌ها، سازماندهی مناسب نیروی انسانی و نیز بهره گیری از فناوری‌های نوین، زمینه لازم برای ارئه خدمات مطلوب توأم با سرعت و دقت به همکاران و متقاضیان را بیش از پیش فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد ناصر دالوندی پیش از این مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انتصاب مجلس حقوقي اسناد خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری استان بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگمهر صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر اظهار کرد: سال گذشته با همکاری بنیاد مسکن در ۳۰ روستا به صورت صددرصد اسناد مالکیت واحدهای مسکونی صادر شد.

وی با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: تحول چشمگیر در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان نشانگر تلاش‌های جهادی این نهاد است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در خصوص تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک برگ گفت: بنیاد مسکن از طریق تعامل و ارتباط خوبی که با دهیاران دارد نسبت به آگاهی‌رسانی به مردم در این زمینه اقدام کند و در این راستا مقامات محلی شهرستان‌ها نیز همکاری کنند.

تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک برگ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: با تعامل و همکاری خوبی که میان بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک استان وجود دارد، در سال جاری با استفاده از نیروهای تسهیل‌گر و تأمین نیروی مورد نیاز نسبت به صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تسریع می‌شود.

امیر برومند ضمن تقدیر از همکاری‌های مؤثر و تلاش‌های این اداره در صدور سه هزار و ۲۱۰ جلد روستایی و هزار و ۷۰۷ جلد شهری در سال گذشته، افزود: نسبت به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک برگ نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

کد خبر 6078835

دیگر خبرها

  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری استان بوشهر تسریع می‌شود
  • انتصاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • ۱۰ هزار دفتر اسناد رسمی الکترونیکی می‌شوند
  • حدنگاری در ۵۲ واحد ثبتی به اتمام رسیده است
  • ۱۲۴ واحد ثبتی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند