Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،پاسدار حسین قبادی بصیر فرمانده بسیج سازندگی استان کرمانشاه از آموزش و توانمند سازی ۶ هزار و ۹۱۰ نفر در رشته‌های مختلف، کشاورزی، دامپروری، فنی و حرفه‌ای و صنایع تبدیلی خبر داد.

وی اشتغالزایی و آموزش افراد جویای کار را یکی از مهم‌ترین محور‌های فعالیت بسیج سازندگی دانست و گفت : در دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان آموزش انواع رشته‌های شغلی فعال است که به افراد پس از آموزش از طرف دستگاه‌های ذیربط گواهی اشتغال داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت : در استان کرمانشاه ۲۰ هزار و ۸۰۰ نفر روز در ۲ سال گذشته در قالب گروه‌های جهادی و ۹ هزار نفر در قالب اردو دانش آموزی هجرت در راستای محروم زدایی مناطق محروم سطح استان فعالیت کردند.

قبادی بصیر افزود : گروه‌های بسیجی در سال گذشته در حوزه محرومیت زدایی تعمیر و احداث ۱۵ مسجد، نصب ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در منازل روستایی زیرپوشش کمیته امداد، آبرسانی به هفت روستا، بازسازی و تعمییر ۷۸ واحد مسکونی، احداث یک پل روستایی و ۲ غسالخانه و چهار خانه عالم را با هفت و میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام دادند.

وی همچنین از احداث ۴۵۰ واحد مسکونی افراد زیرپوشش کمیته امداد و پروژه‌های عمرانی دیگر با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام بسیج سازندگی استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ۲۱۰ گروه جهادی شناسنامه دار و سازماندهی شده در استان فعالیت می‌کنند، گفت: اعتلا و ارتقا کیفی بخش‌های به فعالیت بسیج سازندگی در انجام پروژه‌های عمرانی را از اولویت‌های این نهاد دانست.

فرمانده بسیج سازندگی سپاه کرمانشاه در ادامه اقدام‌های سپاه و گروه‌های بسیج سازندگی در کمک به زلزله زدگان استان را تاثیرگذار و مهم دانست و گفت: فقط در ۲ ماه اول زلزله ۱۴ هزار بسیجی به این مناطق اعزام شدند.

قبادی بصیر در ادامه گفت: سپاه ۳۲ استان کشور به همراه ۳۲ قرارگاه بسیجی سازندگی فرعی استان از روز اول در مناطق زلزله زده حضور داشتند و در توزیع اقلام کمکی مردم، نظم و امنیت مناطق زلزله استان نقش پر رنگی داشتند.

وی در ادامه از حضور هزار و ۵۰۰ بسیجی هر استان در زلزله خبر داد و گفت: سپاه بازسازی واحد‌های مسکونی ۳۰۰ روستا با جمعیت ۵۲ هزار نفر که بیشترین خسارت را دیده بودند انجام داده است.

وی عملکرد به موقع و مناسب بسیج سازندگی در بازسازی و کمک به زلزله زدگان را موجب خنثی شدن جنگ روانی دشمن دانست و افزود: سپاه با برقراری ۱۱ موکب و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم در هر وعده عملکرد بسیار خوبی در این زمینه از خود نشان داد.

فرمانده بسیج سازندگی کرمانشاه در ادامه راه اندازی ۳۲ نانوایی سیار، ۱۵ بیمارستان صحرایی، توزیع هشت هزار و ۳۰۰ کانکس مردمی و توزیع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارو رایگان، ارائه خدمت درمانی به ۸۰ هزار نفر، نصب ۲ هزار و ۸۷۷ چشمه سرویس بهداشتی و حمام و راه اندازی هزار و ۲۳۶ حمام و سرویس بهداشتی سیار از جمله اقدام‌های بسیج سازندگی سپاه برشمرد.

قبادی بصیر، همچنین از احداث ۳۲۰ واحد مسکونی تخریبی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی و ۱۰۰ واحد زیرپوشش کمیته امداد خمینی (ره) در مناطق زلزله زده توسط بسیج سازندگی ۱۲ استان خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

توانمند سازی ۶ هزار و ۹۱۰ نفر در رشته‌های مختلف، کشاورزی، دامپروری، فنی و حرفه‌ای و صنایع تبدیلی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال گفت:  وام‌های تکلیفی طرح‌های اشتغالزایی بر عهده این نهاد‌ها در این شهرستان هنوز پرداخت نشده است.

وی تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفر تسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

توری ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

فرماندار بستان آباد از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر به فرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی برای شناسایی و معرفی آنها برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان