Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@15:10:48 GMT

دلیل عجیب مقام صهیونیستی برای صلح با فلسطین

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۱۳۱۴

دلیل عجیب مقام صهیونیستی برای صلح با فلسطین

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، رهبر مخالفان نتانیاهو در پارلمان رژیم صهیونیستی می‌گوید که مخالفان، راهبرد ویژه‌ای برای حل بحران غزه دارند.

زیپی لیونی، رهبر مخالفان ائتلاف حاکم در کنست و رئیس حزب «هتنوعا» می‌گوید که راه‌حل پایان درگیری با غزه نه در دستان کابینه فعلی بلکه در دستان مخالفان آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی این سخنان را کنفرانس دیپلماتیک جروزالم‌پست در روز چهارشنبه ایراد کرد.

لیونی که در دوران جنگ 33 روزه با حزب‌الله لبنان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بود، اظهار داشن: "راهبرد ما - متفاوت از راهبرد دولت - ایجاد ائتلافی با رهبران میانه رو علیه افراط‌گرایان است. ما در نظر داریم با نمایندگان میانه‌روی تشکیلات خودگردان با هدف دست‌یابی به صلح کار کنیم.»

وی همچنین گفت: «ما باید با فلسطینی‌ها به صلح برسیم تا بتوانیم اکثریت یهودی اسرائیل را حفظ کنیم.»

به گزارش فارس، این سخنان لیونی در شرایطی مطرح می‌شود که ائتلاف حاکم بر سرزمین‌های اشغالی فلسطین با خروج آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق، در معرض فروپاشی قرار گرفته است.

لیبرمن پس از آن از کابینه نتانیاهو رفت که تل‌آویو پس از یک جنگ دو روزه با مقاومت فلسطین در غزه مجبور به پذیرش آتش‌بس شد.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بحران غزه فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های جمعی گزارش دادند که نیروهای پلیس فرانسه با شهروندانی که قصد شرکت در ۲ تظاهرات ضدصهیونیستی را در برابر دانشگاه سوربن داشتند برخورد کردند.

این اعتراضات همزمان با حضور امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در دانشگاه سوربن انجام می‌شد.

موج اعتراضات ضدصهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا با واکنش شدید نیروهای امنیتی این کشورها رو به رو شده است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ پس از دانشگاه‌های هاروارد، براون و کالیفرنیای جنوبی به دانشگاه تگزاس رسیده و محوطه دانشگاه تگزاس صحنه ضد و خورد پلیس با دانشجویان شده است.

در پی تجمع دانشجویان دانشگاه تگزاس در مخالفت با جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، تاکنون حداقل ۲۰ دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند.

پایگاه خبری قاهره ۲۴ بامداد امروز گزارش داد که دانشجویان در شعارهای خود ارتش رژیم صهیونیستی را یک سازمان تروریستی نامیدند.

پیشتر نیز منابع رسانه‌ای از آمریکا خبر دادند که تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند برگزار شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که ۱۳۳ نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند و کلاس‌های درس نیز از بیم گسترش تجمعات ضد صهیونیستی مجازی اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد