Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@01:21:54 GMT

برگزاری کارگاه تایید محتوادرسپاه گرگان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۱۳۹۴

برگزاری کارگاه تایید محتوادرسپاه گرگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در کارگاه تایید محتوا که به مناسبت هفته بسیج در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزارشد آخوندی مسئول تایید محتوا سپاه نینوا تاکید کرد : باید تمام محصولات فرهنگی و رسانه ای در قواره خاص خود به تایید محتوا برسد و پس از تاییدیه های لازم نشر پیدا کند.

وی لزوم تایید محتوا برای محصولات فرهنگی و رسانه ای  را ضروری دانست و بیان کرد : چه بسا یک اشتباه تایپی و یا جابجایی یک عکس و یا عدم هماهنگی تصاویر با یکدیگر موجب بشود که دشمنان نظام سوء استفاده بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه مواردی متعددی از موضوعات تایید محتوا به سمع و نظر شرکت کنندگان گذاشته شد تا همانند گذشته محصولات سپاه وبسیج بدون هیچ عیب و نقصی در فضای بیرونی و رسانه ای نشر پیدا کند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: تایید محتوا گرگان سپاه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا