Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:37:56 GMT

فعالیت حلقه‌های صالحین در جامعه تأثیرات ماندگار دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۱۴۹۳

فعالیت حلقه‌های صالحین در جامعه تأثیرات ماندگار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید دامغانی عصر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی مربیان حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه دامغان به میزبانی کانون فرهنگی شهدای بسیج بابیان اینکه رسالت حلقه‌های صالحین از جایگاه بالایی برخوردار است، تأکید کرد: نقش و جایگاه این قشر روزبه‌روز در حال پررنگ‌تر شدن است، همچنین باید گفت حلقه‌های صالحین اثرات ماندگار و فعالیت مربیان آن‌ها اجری عظیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مربیان حلقه‌های صالحین رسالت ترویج آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب را بر عهده‌دارند و باید بکوشند در اجرای مأموریت خود به‌خوبی عمل کنند، بسیج مستضعفین با درایت و هوشمندی امام راحل(ره) شکل گرفت و لذا افرادی که در آن حضور دارند باید از این طیبه الهی حراست کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه بسیج یک‌نهاد مقدس است که با عملکرد خود خدماتی درخشان را به کشور و انقلاب ارائه کرده است، تأکید کرد: حلقه صالحین برای مقابله با جنگ نرم دشمنان مسئولیت سنگین بر عهده دارد که این رسالت با هوشیاری می بایست عجین شود.

اهداء ۳ فقره جهیزیه به خانواده‌های نیازمند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه دامغان نیز در این مراسم، از اهداء سه فقره جهیزیه کامل به خانواده‌های نیازمند در دومین روز از هفته بسیج خبر داد و گفت: این اقلام مجموعاً ۶۰ میلیون تومان ارزش مالی داشته و شامل مواردی چون اجاق‌گاز، یخچال، جاروبرقی، پنکه، وسایل آشپزخانه، تلویزیون و سرویس خواب بوده است.

سیده زهرا داوود الموسوی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ فقره جهیزیه باهمت خیران و بسیج به ارزش ۳۴۰میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند اهداشده است، بیان کرد: ۲۵ فقره کمک‌هزینه خرید جهیزیه برای نیازمندان به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان در دامغان جمع‌آوری‌شده است.

وی به نقش بسیج در خدمات‌رسانی به محرومان جامعه پرداخت و گفت: بسیج در این امر همیشه پیشقدم بوده و این حرکت را برای خود یک افتخار بسیار بزرگ می داند.

۳۹۷ نفر به عنوان سر مربی، مربی و سرگروه در حلقه‌های صالحین استان سمنان فعالیت دارند.

کد خبر 4465193

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه استان سمنان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است