Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، روز یکشنبه ۴ آذر مصادف با میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته بسیج، روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری امور فرهنگی باشگاه پرسپولیس قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز از هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی کنسرت موسیقی با حضور مهدی جهانی برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام عبدالله فاطمی نیا معاونت امور فرهنگی پرسپولیس، میثم مقدم مدیر برنامه‌های مهدی جهانی و حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ امروز برگزار شد و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مناسب این کنسرت و پر بار کردن اوقات فراغت تماشاگران صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: تراکتورسازی پرسپولیس مهدی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد/ قلم قرمز روی چند بازیکن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی روز دوم فروردین سال آینده در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ترکمنستان خواهد رفت. این دیدار ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران دوم فروردین دیدار رفت مقابل ترکمنستان را برگزار می‌کند و سپس چهارم فروردین راهی این کشور خواهد شد تا بازی برگشت را انجام دهد.

تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفته است که در نخستین بازی مقابل هنگ کنگ به برتری چهار بر صفر رسید و سپس مقابل ازبکستان به تساوی دو - دو در شهر تاشکند تن داد.

از سوی امیر قلعه نویی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این دیدار به شرح زیر اعلام شد:

دروازه‌بانان:
علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، آریا شکوری

مدافعان:
شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، امین حزباوی، سامان فلاح، رامین رضاییان، صالح حردانی، میلاد محمدی، ابوالفضل جلالی، حسین گودرزی

بازیکنان میانی:
امید نورافکن، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، علی قلی‌زاده، الهیار صیادمنش، مهدی لیموچی، محمد محبی، مهدی قائدی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش

مهاجمان:
مهدی طارمی، جواد آقایی‌پور، سردار آزمون، محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان

کد خبر 6057645

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر روابط عمومی‌های صنعت گاز در به ثمر رسیدن مأموریت‌های سازمان
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • شکست شمس آذر مقابل تراکتورسازی
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد / قلم قرمز روی چند بازیکن
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد/ قلم قرمز روی چند بازیکن
  • رونمایی از ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار
  • انگیزه بالای گلزن سابق دربی برای دیدار با پرسپولیس