Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش خداپرست رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان روز چهارشنبه درحاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم پنجمین آیین تجلیل از نخبگان ورزشی دانشگاه آزاد لاهیجان است که طی پنج سال متوالی و هرساله به منظور تشویق دانشجویان و ورزشکاران نخبه بخصوص ورزشکارانی که مدال های جهانی و آسیایی آورده اند در سالن این دانشگاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دانشگاه آزاد لاهیجان یکی از دانشگاه های برتر در حوزه ورزش به شمار می رود و این دانشگاه با توجه به امکانات و سالن هایی که دارد از دانشگاه های برتر در شمال کشور است و از افتخاراتی که تاکنون این دانشگاه در رشته های ورزشی بدست آورده ، به عنوان اولین دانشگاه حامی محیط زیست در دفاتر حفاظت محیط زیست وزارت ورزش در سال 95 ثبت شده است.
خداپرست با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد لاهیجان در امور ورزشی اظهار داشت: اولین همایش پیوند ورزش و محیط زیست بصورت کشوری توسط وزارت ورزش در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شدهو این دانشگاه چندین مقام کشوری در سطح دانشجویان به خود اختصاص داده و در سال گذشته نیز به عنوان چهار دانشگاه برتر دانشگاه های آزاد اسلامی کشور بین 475واحد دانشگاهی شناخته شده و اولین افتخاری است که در دانشگاه های شمال کشور به این دانشگاه اختصاص داده شد.
رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان یادآور شد: این دانشگاه تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی را در دست اقدام دارد که در سال 97 اجرایی می شود و ساخت اکادمی فوتبال و والیبال را نهایی کرده است .
خداپرست اظهار داشت: پنجمین آیین تجلیل از نخبگان ورزشی دانشگاه آزاد لاهیجان با حضور میهمانان کشوری از جمله مسعود مرادی،اکبر خورشیدی مربی تیم ملی وزنه برداری، محمد احمدزاده و حسن عبدالهی بازیکنان تیم ملی ساحلی که اخیرا هم قهرمان دنیا شدند، برگزار شد و برخی از مدعوین این مراسم کشوری به دلایل مشکلات شخصی نتوانستند در این مراسم شرکت کنند.
وی هدف از این همایش را تشویق و ایجاد انگیزه در دانشجویان بویژه دانشجویان غیر ورزشکار دانست و گفت: هدف دانشگاه آزاد لاهیجان همگانی سازی ورزش است و علاوه بر اینکه در حوزه تخصصی و پهلوانی فعالیت می کند، به عنوان دانشگاه حامی ورزش همگانی در سال 95 شناخته شده است .
وی خاطرنشان کرد:از رشته های ورزشی که در این دانشگاه به عنوان رشته های قهرمانی فعالیت دارند می توان به کاراته با عنوان قهرمان جهانی و والیبال با عنوان قهرمانی کشوری یادکرد و در فوتسال خواهران و کاراته خواهران دانشگاه آزاد لاهیجان شش سال پیاپی قهرمان دانشجویان کشور بوده است.
خداپرست ادامه داد: همچنین فوتسال کارکنان این دانشگاه سه سال پیاپی در سطح دانشگاه های کشور قهرمان کشور شده و در رشته های تکواندو ، والیبال و دارت نیز این دانشگاه در سال های 96و 97 قهرمانی کشور را بدست آورده است.
وی افزود: یک هزار و 700 تا یک هزار و 800دانشجو در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته های ورزشی اعم از درون واحدی و مسابقات کشوری فعالیت می کنند که می توان گفت حدود 30درصد دانشجویان این دانشگاه در حوزه ورزش فعال هستند.
مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی دانشگاه آزاد لاهیجان با حضور دانشجویان ، مسئولان ورزشی شهرستان ، ورزشکاران و مقام آوران در سالن حزین لاهیجی این دانشگاه برگزار و از 66 ورزشکار مدال آور در رشته های مختلف تجلیل شد.
6029/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تیم ملی حفاظت محیط زیست دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی فوتبال 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری

همایش تجلیل از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان و جمعی از مسئولین استانی در تالار فرهنگ شهرکرد برگزار شد.

در این آیین با حضور ۴۰۰ نفر از معلمان منتخب آموزش و پرورش، از ۵۳ نفر از معلمان نمونه شهرستان‌ها و مناطق استان تجلیل بعمل آمد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان در این همایش از تامین ۱۵۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی کشور برای تخصیص به آموزش و پرورش خبر داد.

وی گفت: ارتقای سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از نیم به سه درصد از مهمترین دستاورد‌های مجلس یازدهم بود.

راستینه با اشاره به تصویب طرح مالیات بر ارزش افزوده برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی دانش‌آموزان اضافه کرد: این طرح در برنامه هفتم تصویب شده است و ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به توسعه فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان اختصاص داده شده است تا یک جهش بزرگ برای فعالیت ورزشی دانش‌آموزان برداشته شود.

وی گفت: پارسال از محل این اعتبارات در سطح مدارس استان ۸۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۲ سالن ورزشی ایجاد شد و امسال نیز کلنگ خوابگاه دانش‌آموزی ۵۰۰ نفری در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز استان با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال (۱۰۰ میلیارد تومان) به زمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید

روزی برای معلم+فیلم

محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: معلمان درس ارزشمند در مسیر زندگی و روشنی بخش زندگی برای دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: معلمان در تربیت نیروی انسانی و نیروی کار برای آینده کشور نقش مهم و اثرگذار دارند.

حسین‌میرزایی گفت: ایران اسلامی و استان به پیشرفت و تعالی نخواهد رسید، مگر اینکه به این باور برسیم وحدت، وفاق و همدلی رمز پیشرفت و تعالی است.

وی ادامه داد: معلمی شغل نیست، معلمی یک هنر است و قدرشناسی از معلمان ضروری است و توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده خود، استان، کشور و فرزندانمان است.

در این همایش از جعفر عالیپور، سلمان رستمی از معلمان نمونه کشوری، سیده سارا بخشایش معلم نمونه، فرخنده رحیمی در بخش کیفیت بخشی، فاطمه نجفی معاون نمونه استان، مریم توکلی مربی پرورشی نمونه از کوهرنگ، اکرم پیرایش مراقب سلامت، فرشاد احمدی، مشاور نمونه استان، مرجان مدرس آموزگار نمونه استثنایی و همچنین معلمان نمونه منطقه‌ای تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • ببینید | تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد