Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسن هاشمی در پیامی به فیروزالدین فیروز، وزیر بهداشت عمومی افغانستان، در پی انفجار تروریستی کابل در هفته وحدت، ضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی، هدف از چنین اقداماتی را تسلط وحشت، بر دل و جان انسان‌ها و به بند کشیدن خنده و شادی و صلح و دوستی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر فیروزالدین فیروز
وزیر محترم بهداشت عمومی افغانستان

خبر انفجاری انتحاری در مراسمی که به مناسبت جشن میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام در پایتخت افغانستان برگزار شده بود و به کشته شدن دست‌کم ۵۰ نفر و مجروح شدن نزدیک به ۹۰ نفر انجامید، موجب تاثر و تاسف شد.

با شنیدن چنین خبری، هر وجدان بیداری از شیوه رفتار دشمنان انسانیت و بهره گرفتن از جهل و جمود حاکم بر تفکر برخی افراد نادان، در خود فرو می‌شکند و این پرسش به ذهن خطور می‌کند که چه کسانی از وحدت ملت‌ها آن‌قدر وحشت دارند که دست به کشتارهایی چنین غیر انسانی در هفته وحدت مسلمانان می‌زنند.

هدف چنین اقداماتی قطعا تسلط وحشت، بر دل و جان انسان‌ها و به بند کشیدن خنده و شادی و صلح و دوستی است.

و صد افسوس که عاملان چنین جنایاتی از سرنوشت اسلاف‌ خویش پند‌ نمی‌گیرند؛ قدرت ملت‌ها را باور ندارند و خطاهای بارها تکرار شده را باز هم تجربه می‌کنند.

اینجانب ضمن محکوم کردن رفتارهایی چنین زشت که سلامت جسمی و روحی جوامع بشری را خدشه‌دار می‌کند؛ به جنابعالی و ملت دوست و برادر افغانستان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال، علو درجات درگذشتگان و سلامت مجروحان را خواهانم.

به امید برقراری صلح و آرامش، توسعه پایدار و سلامت و بهروزی تمام ملت‌ها.

دکتر سیدحسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/

پیام قاضی زاده هاشمی در پی انفجار تروریستی کابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه تروریستی وزارت بهداشت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش