Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی به هیچ وجه مجوز خروج کریستنسن را نخواهد داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از استاندارد، از زمان آمدن مائوریتسیو ساری ایتالیایی به چلسی، آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی آبی ها حاشیه نشین شده و به این ترتیب آینده خود را در استمفوردبریج مبهم می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستنسن یکی از اعضای ثابت تیم آنتونیو کونته در فصل گذشته بود اما در این فصل حتی یک دقیقه بازی در لیگ برتر را هم تجربه نکرده است. گفته شده باشگاه هایی از اسپانیا، ایتالیا و آلمان در تدارک ارائه پیشنهادی برای جذب این مدافع هستند. اما استاندارد مدعی شده چلسی، که روی مدافع خود برچسبی 40 میلیون پوندی قرارداده، تحت هیچ شرایطی مجوز خروج او را صادر نخواهد کرد. 

مدافع ملی پوش دانمارکی در ژانویه سال جاری قراردادی 4 و نیم ساله با آبی های لندنی امضا کرد و در باشگاه از اعتبار بالایی برخوردار است. ساری نیز در تمامی بازی های چلسی در لیگ اروپا و جام اتحادیه به صورت ثابت به او میدان داده تا به این ترتیب کمبود دقایق بازی های کریستنسن در لیگ برتر جبران شود.

یکی از دلایل نیمکت نشینی کریستنسن در ماه های اخیر، علاقه ساری به سبک بازی داوید لوئیز برزیلی بوده است. همچنین برخلاف کونته که از 3 مدافع میانی بهره می‌جست، ساری ترجیح می‌دهد تا با به کارگیری دفاع 4 نفره تنها 2 مدافع میانی را در ترکیب خود قرار دهد.

با توجه به احتمال خروج گری کیهیل، کاپیتان چلسی از استمفوردبریج پیش بینی می‌شود که فرصت بازی بیشتری به کریستنسن برسد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی چلسی داوید لوئیز مائوریتسیو ساری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم

سرمربی چلسی پس از برتری پرگل تیمش مقابل اورتون در لیگ برتر انگلیس از رفتار چند بازیکنش که برسر زدن پنالتی با هم درگیر بودند، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 6 بر صفر اورتون را در هم بکوبد، پس از این بازی در تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: این عملکرد فوق‌العاده‌ای از جانب تیم بود. من خیلی خوشحالم و بازیکنان بابت کاری که در این بازی انجام دادند، سزاوار ستایش هستند. به نظرم ما بازی بی‌نقصی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما در این بازی 6 گل زدیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم و رؤیای‌مان تحقق یافت. تیم در این بازی در فاز هجومی خیلی خطرناک بود. تیم شگفت‌انگیز بود و روحیه خوبی از خود نشان داد.

وی همچنین درباره دعوای دو بازیکنش برسر زدن پنالتی یعنی نیکلاس جکسون و نونی مادوکه که به نوعی برتری پرگل تیمش را تحت‌الشعاع قرار داد و در نهایت هم کول پالمر آن پنالتی را زد، اظهار داشت:  این حرکت جکسون و مادوکه شرم‌آور بود. من در رختکن به بازیکنانم گفتم که نمی‌توانیم اینگونه رفتار کنیم. به آنها گفتم این آخرین باری است که این نوع رفتار را می‌پذیرم. همه آنها هم مورد خطابم هستند. دفعه بعد همه آنها بیرون از ترکیب خواهند بود و این یک شوخی نیست.  

چلسی مشتری جدید گزینه مربیگری بارسلونا

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: پس از چنین عملکردی غیرممکن است که این نوع رفتار را از تیم ببینیم. اگر می‌خواهیم تیم بزرگی باشیم و برای چیزهای بزرگ بجنگیم، باید تغییر کنیم و بیشتر به شکل جمعی فکر کنیم. من به بازیکنانم و اکنون از طریق رسانه‌ها شفاف سازی کردم و به هواداران‌مان و به همه می‌گویم، کول پالمر پنالتی‌زن ما است. حالا اگر او بخواهد می‌تواند توپ را به بازیکن دیگری بدهد اما نه به این شکل، این انتخاب اوست.

چلسی با این برد پرگل 47 امتیازی شد و در حال حاضر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

در فیلم زیر لحظه درگیری بازیکنان چلسی برسر زدن ضربه پنالتی را ببینید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • (ویدئو) خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!