Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز از اجرای گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با اجرای ۱۱ نمایش به روی صحنه رفت. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، نخستین روز از اجرای گروه‌های نمایشی شرکت کننده در بیست و پنجمین دوره جشنواره با 11 نمایش به روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه 30 آبان‌ماه، نمایش « غول بابا » به نویسندگی مهدی سیم ریز در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر ایران در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا به مدت 55 دقیقه اجرا شد.

نمایش «می خوام سبز باشم» در بخش مسابقه تئاتر خردسال نوشته و کارگردانی میلاد احمدلو از تهران دیگر نمایشی است که به مدت 25 دقیقه در پلاتو استاد عبادی در دو سانس 10 و 11 بر روی صحنه رفت.

سالن اصلی مجتمع شهید آوینی نیز هم در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 میزبان نمایش « داستان یک مرد و سایه او» از ایتالیا در بخش تئاتر ملل و مسابقه تئارت بین الملل است که نگارش متن و کارگردانی آن را جوزپه سمرارو بر عهده دارد این نمایش به مدت 55 دقیقه اجرا شد.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان ـ همدان| 12 نمایش در نخستین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک اجرا می‌شودجشنواره تئاتر کودک‌ونوجوان-همدان| شهرستان‌های همدان میزبان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شدند

تالار فجر همدان واقع در میدان آرامگاه بوعلی نیز در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 میزبان نمایش «مخ پریشون های شلم» به نویسندگی ساندرا فنیچل اشر و کارگردانی مریم آشوری از تهران به مدت 60 دقیقه در بخش تئاتر نوجوان و مسابقه تئاتر ایران است.

سالن کانون مهدیه همدان به نمایش «سفر فوق العاده» به نویسندگی و کارگردانی دیمیتری نومو کونوو از آلمان به مدت45 دقیقه در بخش تئاتر ملل اختصاص یافت.

سانس 10 و11 سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نمایش خرگوشک و رودخانه از اصفهان به مدت 25 دقیقه اجرا شد.

سینما فلسطین همدان نیز در دو سانس 15 و 17:30 میزبان نمایش «اوپس» به نویسندگی و کارگردانی یوردی وایدال از بلژیک است که به مدت 30دقیقه در بخش مسابقه تئاتر بین الملل و تئاتر ملل اجرا شد.

کانون پرورش فکری همدان نیز در سانس 10 و11 میزبان نمایش کبوتر ناز  بوده است که در بخش دانش آموزی و به مدت 30 دقیقه اجرا شده است.

در بخش خیابانی هم نمایش «یه خال سر بنیشیم» ، «گوجی و ووجی »  و «دوباره» به ترتیب از رودسر، همدان و همدان در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا شد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایش «یاخته» به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی میثم نویریان از ۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مهر روی صحنه می رود.

«یاخته» نمایشی کمدی اجتماعی است که منتخب هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی بوده و روایت گر داستان زوج جوانی است که به تهران مهاجرت کرده و باید به روشی غیرمعمول صاحب فرزند شوند. در این بین ایمیلی از مدیر برنامه‌های لئوناردو دی‌کاپریو دریافت می‌کنند. او پیشنهاد داده است که ...

در این نمایش (به ترتیب الفبا) تکتم اخجوانی، مرضیه آقاسی، رافق ایرجی، هدیه داوودوندی، آرزو شیخی و محمد محسن شفیعی به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از مشاور هنری: یزدان کاظمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد نظیفی، دستیاران کارگردان: سید مجتبی حجازی، سیده نجمه چلنگر، امیرحسین ارقبایی، روابط عمومی: مریم حضرتی، مشاور رسانه ای: محمد جواد عبدی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، موسیقی: امیر صادقین، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح پوستر: سروش حیدری، طراح نور: صمد خانی، مدیر صحنه: امیر میرزائی، مدیر اجرایی: هانیه جعفری.

علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6085163 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید