Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون در مورد دیدار با ونزوئلا گفت: تیم ونزوئلا تیم خوبی بود و بازیکنان بسیار خوب و با تکنیکی داشت که هم در اروپا و هم در امریکا در تیم های خوب بازی می کنند و تیم بسیار جنگنده ای داشتند. وی افزود: ما می توانستیم از موقعیت‌هایمان بهترین استفاده را انجام دهیم اما این اتفاق نیفتاد و ما باید در این بخش بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در جام ملت‌ها با تقویت این بخش بتوانیم موفق تر عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آزمون در مورد موقعیت گلی که داشت و دروازه بان ونزوئلا آن را به خوبی سیو کرد گفت: بله. موقعیت خوبی بود و البته این دروازه بان موقعیت گل و ضربه کریم انصاریفرد را هم به خوبی دریافت کرد. همچنین مهدی طارمی هم چند حرکت و موقعیت خوب داشت که دروازه‌بان موفق به گرفتن آن شد و به نظر من این تیم دروازه بان بسیار خوبی داشت.   وی در مورد بازی تیم ملی در این دیدار گفت: ما باید با تیم های خوب بازی کنیم البته همین ونزوئلا هم تیم بسیار خوبی بود. ما باید با تیم های سطح بالا بازی کنیم تا اعتماد به نفس تیم بالا برود. همه ما در حال حاضر یک آرزو داریم و آن هم موفقیت و قهرمانی در جام ملت‌ها است که امیدوارم به کمک همه به آن دست پیدا کنیم.   تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته مقابل ونزوئلا به تساوی یک یک رسید.   خبرآنلاین        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است

آفتاب‌‌نیوز :

شجاع خلیل زاده مدافع باتجربه تیم ملی به شدت خوش مصاحبه است. شجاع که طی دو سال اخیر، حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد، این فصل با بازوبند کاپیتانی تراکتور به لیگ برتر برگشته تا سال‌های پایانی فوتبالش را در این تیم سپری کند. خلیل زاده که هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد، در مورد سالی که گذشت و البته آرزویش برای سال جدید صحبت‌های جالبی انجام داد که در ادامه می‌خوانید. ذکر این نکته ضروری است که مصاحبه ما با شجاع قبل از دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان گرفته شد.

از حال و هوای عید برای ما بگو!

ابتدا فرارسیدن نوروز را به همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم امسال از هر لحاظ سال خوبی برای ایرانی‌ها باشد و برایشان آرزوی سلامتی و شادی می‌کنم.

معمولا در تعطیلات نوروز به کجا می‌روی؟

خیلی از سال‌ها به خاطر بازی‌های ملی و باشگاهی در اردو بودم. همین امسال هم به خاطر دو بازی تیم ملی در خدمت تیم ملی هستم و نتوانستم در کنار خانواده باشم. با این حال اگر اردویی نباشد و تمرینات تعطیل باشد، حتما سعی می‌کنم عید را در کنار خانواده باشم.

سالی که گذشت برای تو چطور بود؟

از نظر فوتبالی سال بدی نبود. این افتخار را داشتم که به همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کنم. همچنین در تابستان دوباره به فوتبال ایران و باشگاه بزرگ و پرطرفدار تراکتور برگشتم و خوشحالم برای این تیم بزرگ بازی می‌کنم. مدیران باشگاه لطف داشتند و بازوبند کاپیتانی را به من دادند که افتخار بزرگی است. امیدوارم بتوانم برای تیمم مفید باشم و در پایان فصل هم اتفاقات خوبی را برای هواداران پر شور تراکتور رقم بزنیم.

بهترین و بدترین اتفاق فوتبالی برای تو در سال گذشته چه بود؟

بهترین اتفاق فوتبالی برای من پیروزی مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا بود. بدترین اتفاق هم شکست تلخ مقابل قطر بود که واقعا تا چند روز بعد حال خوبی نداشتم و حسرت این بازی را می‌خوردم. البته نرسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تراکتور هم یکی از اتفاقات تلخ سال قبل برای من بود.

آرزوی فوتبالی تو برای سال جدید چیست؟

خیلی دلم می‌خواهد با تراکتور قهرمان شوم. آرزوی فوتبالی من برای سال جدید همین است.

در زندگی فوتبالی حسرت چیزی را می‌خوری؟

نه واقعا دوران فوتبالی خوبی داشتم و به خیلی از آرزو‌های فوتبالی ام رسیدم. حسرت چیزی را نمی‌خورم، ولی خیلی دلم می‌خواست به همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسیم.

چه شد که تیم ملی در آسیا قهرمان نشد؟

من فکر می‌کنم روز بد فوتبالی ما بود. در چند صحنه تمرکز خوبی نداشتیم و گل‌های بدی خوردیم. با وجود اینکه شروع خوبی داشتیم، ولی در ادامه یکسری اشتباهات باعث شد تا نتوانیم مقابل قطر به پیروزی برسیم. در کل خیلی حیف شد. تیم خوبی داشتیم و می‌توانستیم قهرمان شویم. نمایش‌های خوبی در طول تورنمنت داشتیم، ولی به قهرمانی ختم نشد.

به غیر از فوتبال چه ورزشی را انجام می‌دهی؟

من عاشق بیلیارد هستم و هر زمانی که فرصت داشته باشم با دوستانم بیلیارد بازی می‌کنم. این ورزش هم برای من خیلی لذتبخش است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی