Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: ظهر امروز سرتیپ پاسدار حسین اشتری در گفتگو با خبرنگاران در محل سالن مجتمع امام علی ارومیه اظهار داشت: وضعیت امنیت در مرز‌های آذربایجان غربی مطلوب است و همکاران بنده در مرزبانی با تلاش شبانه روزی توانسته‌اند امنیت پایداری را فراهم کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: اقدامات خوب و شایسته‌ای در آذربایجان غربی انجام شده است و شاخص‌ها رو به بهبودی است و برخی از جرائم نیز کاهش یافته‌اند و در زمینه پیشگیری نیز اقدامات خوبی انجام شده است و در زمینه تصادفات در این استان ۲۰ درصد کاهش وجود دارد و ۱۵ درصد نیز کاهش تلفات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بازدیدی را از یکی از کلانتری‌های ارومیه داشتیم که همکاران در این کلانتری به مردم به خوبی پاسخگو بودند و مراکز انتظامی و کلانتری‌ها یک امید برای مردم است و حضور اقشار مختلف از مردم برای تأمین امنیت در کلانتری‌ها وجود دارد و ما باید از ریش سفیدان و افراد با نفوذ برای امنیت بیشتر و اجتماعی شدن امنیت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

آذربایجان غربی نیازمند تکنولوژی‌های جدید در زمینه مراقبت مرزی است

بیشتر بخوانید

آذربایجان غربی نیازمند تکنولوژی‌های جدید در زمینه مراقبت مرزی است

اشتری افزود: کلانتری‌ها هر روز نسبت به روز‌های قبل رشد و ارتقا پیدا کردند تا همکاران من در سراسر کشور برای مردم بهتر پاسخگو باشند و این سبب شده تا مشارکت مردم افزایش پیدا کند و طبق ظرسنجی دستگاه‌های مختلف اعتماد مردم به کلانتری‌ها افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در سراسر کشور سعی شده از تجهیزات روز بهترین استفاده شود و طبق برنامه در نظر داریم که موضوع هوشمند سازی پلیس را در زمینه‌های مختلف افزایش دهیم و پایش تصویری در رسیدن به اهداف می‌تواند کمک رسان بوده از وقوع جرم پیشگیری کند و دوربین‌های استفاده شده در سراسر کشور ما را به این اهداف رسانده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مهدی کریمی افزود: میزان بارندگی ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین یک تا چهار میلی متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با چهار میلی متر بود و این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد، اظهار کرد: طبق پیش بینی ها در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد ولی در شبانه روز گذشته گزارشی رسمی از ایستگاه ها در این زمینه نداشتیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: وزش باد نیز طبق پیش بینی ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

 

دیگر خبرها

  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه