Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هفته نهم لیگ برتر والیبال با ناکامی دوباره تیم شهرداری ارومیه همراه بود.

اما در اردکان، تیم شهرداری ارومیه در دومین دیدار خود با سرمربی جدید "ناصر شهنازی" برابر خاتم اردکان،  شکست ۳ بر یک را پذیرا شد.

در این دیدار اردکانی‌ها در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۶ و ۲۵-۲۳ برابر شهرداری ارومیه پیروز و تنها در ست سوم با امتیاز ۲۵-۲۳ برابر نماینده بحران زده ارومیه تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه، دورنا ارومیه با ۸ شکست در ۸ دیدار در انتهای جدول باقی ماند.

خبرنگار: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه ناکامی تیم والیبال خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، در گروه C مسابقات فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه عجیب ۳ بر ۲ شکست خورد.

در این دیدار ابتدا قرقیزستان با ۳ گل از حریف خود پیش افتاد و سامورایی‌ها فقط توانستند ۲ 'g از این گل‌ها را جبران کنند تا عجیب‌ترین نتیجه جام ملت‌های آسیا در روز دوم رقم بخورد.

در دیگر دیدار این گروه هم ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی تاجیکستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر تاجیکستان به پایان رسید.

از گروه D این رقابت‌ها هم تیم‌های ملی ایران و افغانستان ساعت ۱۲:۳۰ بازی خود را برگزار کردند که ملی پوشان ایران موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسند. در همین گروه از ساعت ۱۷:۳۰ بحرین و کویت رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6082009

دیگر خبرها

  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه