Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس ارتش و مردم‌یاری با تاکید بر اینکه دشمن با وجود ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح اجازه هیچ اشتباهی را به خود نخواهد داد اظهار داشت: سند فداکاری نیروهای مسلح از جمله ارتش در زمان جنگ و صلح کاملا مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت ما همچون حضرت ابراهیم(ع) در درون آتش است، ادامه داد: نمرودیان زمان در اطراف ایران آتش افروخته اند اما به برکت وجود فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح انقلابی، ایران در گلستان آرامش به سر می برد.

محمدحسنی تاکید کرد: در هر زمان و مکانی که مشکلی برای مردم ایجاد شده، ارتش پای کار بوده است و این افتخار را تنها با زبان هنر می‌توان به طور کامل به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه ارتش همواره آماده به خدمت است، تاکید کرد: ارتش در زمان جنگ پیشتازانه سینه خود را برای دفاع از مردم سپر کرد و در زمان صلح هم در کنار مردم ایستاده است و مردم هیچ گاه احساس غربت و تنهایی نمی کنند.

محمدحسنی با اشاره به کارنامه درخشان و خدمات رسانی ارتش در زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: نمایش میزان مردمی نیروهای مسلح، نگرانی و حضور پدرانه مقام معظم رهبری، زحمات اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و در کنار یکدیگر قرار دادن مردم، از جلوه های مثبت زلزله در کنار تلخی های آن بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: فعالیت های رسانه ای به عنوان ذخیره برای آیندگان خواهد بود و اصحاب رسانه به دلیل ضبط و نشر رخدادها، در میان مردم جایگاه ویژهای دارند.

محمد حسنی گفت: زبان در تشکر از نیروهای مسلح به ویژه ارتش قاصر است اما باید این زحمات را بازنشر داد، اگر اصحاب رسانه نبودند، جلوه های زیبای فعالیت نیروهای مسلح در جامعه منعکس نمی‌شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی و موشکی به یک کشتی اسرائیلی در خلیج عدن و همچنین حملات موشکی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که کشتی اسرائیلی «MSC Darwin» در خلیج عدن با تعدادی موشک و پهپاد مورد هدف ارتش یمن قرار گرفته است.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، یحیی سریع همچنین گفت که یگان موشکی ارتش یمن تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

او گفت که نیروهای مسلح یمن با ممانعت از کشتیرانی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

یحیی سریع تأکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن جز با توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح