Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@00:22:57 GMT

ملاک جذب نیرو در سپاه و بسیج ایمان و غیرت باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۱۴۷

نماینده، ولی فقیه دراستان در دیدار فرمانده ایمان و غیرت دینی ملاک جدب نیرو در سپاه و بسیجسپاه فتح و جمعی از کارکنان سپاه فتح به مناسبت هفته‌ی بسیج گفت:بسیج یعنی نیروی متراکم که پیوستگی امت دینی را به دنبال دارد وایمان رمز پیوند وپیروزی آن‌ها است.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا جذب نیرو در این نهاد مقدس براساس ومعیار ایمان باشد، افزود:بسیجی یعنی انسانی که مومن ومتعهد به جبهه ایمان به خدا است و آبروریزی وتخریب در معنای بسیجی اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به افتخار آفرینی‌های سپاه پاسداران دردوران دفاع مقدس تاکنون اشاره کرد وگفت: امروز سپاه پاسداران در عرصه‌های بین المللی تمام معادلات دنیارا برهم زد وبسیج ایران مبدا تمام تحولات اساسی در یمن، سوریه، عراق و دیگر کشور‌ها است.
نماینده، ولی فقیه دراستان اضافه کرد:باتوجه به بیان مسئله آتش به اختیار توسط رهبر معظم انقلاب، سپاه وبسیج همیشه باید بیدار و آماده به کار باشند و نقشه‌های دشمن را از پیش بدانند.
فرمانده سپاه فتح استان نیز دراین دیدار با اشاره به فعالیت‌های مختلف سپاه وبسیج در همه عرصه‌ها به خصوص در عرصه جهاد و سازندگی گفت:ساخت ۸۰۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد، سازندگی، اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی در ۵ دهستان محروم استان، بازسازی وتعمیر مدارس ومساجد استان از جمله اقدامات جهادی بسیج سازندگی است.
سرهنگ خرمدل افزود:اجرای طرح اعتلا باهدف تربیت دینی دانش آموزان با عنوان مسجد، مدرسه وخانواده واجرای طرح امنیت با گشت‌های محله بخشی دیگر از اقدامات سپاه فتح استان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهار شنبه در مراسم روز ارتش در بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش قهرمان، سپاه پاسداران توانمند و مقتدر، نیروی انتظامی و امنیتی سرافراز منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فرا ملی ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران چنان در عرصه دانش مدیریت نظامی و دفاعی و قدرت بالای عملیات، صف و ستاد در جغرافیای کلان جمهوری اسلامی با هدایت فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری رسیده‌اند که پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شده است.

امام جمعه بوشهر نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران را از قوی‌ترین و محبوب‌ترین نیرو‌های مسلح جهان دانست و تصریح کرد: طراحی در نرم‌افزار، دانش‌بنیان، مدیریت تولید سخت‌افزار دفاعی و نظامی در برد‌های مختلف موجب شده که دیگر هیچ کشوری قدرت فکر اجازه تعرض به مرز‌های جمهوری اسلامی بکند.

منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عملیات غرورآفرین موشکی و پهپادی ایران اسلامی علیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را مورد ستایش قرار داد و تأکید کرد: این حمله علیه رژیم صهیونیستی نشان از قدرت بالای دانش نظامی، دفاعی و توانمندی در عرصه عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی این چنین حماسه می‌آفرینند گفت: این عملیات سرآغاز است برای کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران و این نشان از اقتدار روزافزون جامع نیرو‌های مسلح ایران اسلامی دارد.

صفایی‌بوشهری با قدردانی از نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر، شورای تأمین، استاندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران اضافه کرد: بوشهر، استان ولایت‌مدار، دارالحماسه است و در خط مقدم مقاومت در عرصه مبارزه با استعمار، استکبار و ظالمان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • خدا، مردم، میهن
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است