Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@15:04:38 GMT

نتیجه جلسه چشمی و سرپرست استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۱۶۹

نتیجه جلسه چشمی و سرپرست استقلال

مدافع ملی‌پوش تیم استقلال امروز در جلسه با امیرحسین فتحی شرکت کرد و به مشکلاتش پایان داد.

به گزارش مشرق، روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال که به همراه فرشید اسماعیلی مدتی از حضور در تمرینات این تیم محروم شده بود امروز در نشست با امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال حاضر شد و در خصوص اتفاقات رخ داده در یکی از تمرینات این تیم توضیحات لازم را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ضمن عذرخواهی از فردا در تمرینات تیم فوتبال استقلال حاضر خواهد شد. همچنین تمرین امروز بعداز ظهر تیم فوتبال استقلال که قرار بود در زمین پژوهشکده صنعت نفت برگزار شود لغو شد.

تیم فوتبال استقلال روز ۴ آذر در اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف استقلال استقلال خوزستان امیرحسین فتحی روزبه چشمی فرشید اسماعیلی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتمدهای قلعه‌نویی، دوباره در اردوگاه نکونام

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی ، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی سه بازیکن ملی‌پوش استقلال در اردوی اخیر بودند که در لیست ایران مقابل ترکمنستان حضور داشتند و به تناوب بازی هم به آنها رسید.

این سه ملی‌پوش به تمرینات استقلال برگشته‌اند و برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌شوند. سیدحسین زودتر از دو بازیکن ملی‌پوش به تمرینات استقلال اضافه شد و امروز هم صالح حردانی و ابوالفضل جلالی با آمادگی بالا در تمرین تیم خود شرکت کردند.

حردانی و جلالی که جزو بازیکنان مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی هستند و با توجه به سن و سال و شرایط جسمانی ای که دارند احتمالا در اردوهای بعدی نیز شرکت خواهند کرد، حالا با پایان اردوی ایران کار خود را زیر نظر جواد نکونام جلو می‌برند.

این دو بازیکن که راست و چپ استقلال در لیگ برتر را در اختیار دارند، امیدوارند در ادامه مسابقات هم بتوانند مهره‌هایی تاثیرگذار برای تیم خود باشند. حردانی و جلالی با روحیه خوبی که از حضور در اردوی تیم ملی به دست آوردند، برای مسابقه با مس رفسنجان آماده می‌شوند و اضافه شدن آنها به تمرینات خبر خوبی برای جواد نکونام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • معتمدهای قلعه‌نویی، دوباره در اردوگاه نکونام
  • هافبک ازبک از یکشنبه در تمرین استقلال
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد