Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:31:53 GMT

ایران امن ترین کشور برای برگزاری مسابقه است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۱۸۶

ایران امن ترین کشور برای برگزاری مسابقه است

شیراز-ایرنا- رئیس فدراسیون جهانی کمانگیری روی اسب گفت: بر خلاف تبلیغات برخی از رسانه های خارجی، ایران امن ترین کشور برای برگزاری مسابقه و گردشگری است.

به گزارش ایرنا کیم یانگ ساپ، چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود: شیراز شهر توریستی و بسیار زیبایی است و خرسندم که این رقابت ها در این شهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از زمانی که به شیراز آمدم، ذهنیتم نسبت به کشور ایران تغییر پیدا کرد و امیدوارم در سال های آینده هم شاهد برگزاری این رقابت ها دراین شهر تاریخی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم در این دیدار گفت: شعار صلح و دوستی، بهترین پیام برای برگزاری رقابت های جهانی هنرهای رزمی سواره است چرا که ورزش، زبان مشترک همه ملت هاست و باعث ثبات و آرامش می شود.
حیدر علی کامیاب کلانتری ادامه داد: شیراز شهری است تاریخی و با داشتن جذابیت های گردشگری بهترین مکان برای برگزاری رویداد های ورزشی در سطح بین المللی است.
وی افزود: ظرف سه سال گذشته، استان فارس و شهر شیراز میزبان چندین رویداد جهانی بوده است که می توان به رشته هایی همچون کشتی، اسکواش، شطرنج، دارت و دو ماراتن اشاره کرد.
کامیاب کلانتری بیان داشت: تا پایان سال 97 شهر شیراز میزبان 2رویداد مهم بین المللی در رشته های رزمی و کاراته است و با توجه به تجاربی که در این زمینه داریم امیدواریم میزبان شایسته ای برای ورزشکاران سایر کشورها باشیم.
دومین دوره رقابت های هنر های رزمی سواره با شرکت 68سوارکار مرد و زن از 28 کشور با شعار ورزش، صلح و دوستی، فردا (پنجشنبه) در باشگاه سوار کاری سلطان شیراز آغاز می شود که تا چهارم آذرماه 97 ادامه دارد.
نخستین دوره این رقابت ها سال 96 با شرکت سوار کارانی از کشورهای مجارستان، لهستان، قطر، فنلاند، فرانسه، سوئد، رومانی، بلغارستان، آلمان، کره جنوبی و ایران به میزبانی شهرستان یزد برگزار شد.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسب سواري رزم سواره مسابقه جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده‌بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر‌قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برساند.

 

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران