Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «نعمت الله عزیزی» شامگاه چهارشنبه به ایرنا،‌گفت: این حادثه در ساعت 16:08 دقیقه عصر امروز به مرکز اورژانس 115 اطلاع رسانی شد که در مجموع 6 مصدوم داشته که پنج نفر از آنها با سوختگی بالا به مرکز درمانی منتقل شدند.
به گفته این مسئول، با اینکه ‌2 کد شهری اورژانس 115 ساوه بلافاصله به روستای الوسجرد اعزام شدند اما قبل از رسیدن این اکیپ ها،‌ مصدومان توسط اهالی روستا به بیمارستان شهید مدرس منتقل شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد تازه ترین وضعیت مصدومین این حادثه،‌ گفت: یکی از مصدومان پسربچه ای 13 ساله است که دارای 90 درصد سوختگی است و یک مرد میانسال هم سوختگی 60 درصدی دارد؛ همچنین سه نفر دیگر از مصدومان دارای سوختگی حدود 50 درصد هستند.
دکتر عزیزی گفت: این مصدومان برای مداوا و پیگیری بیشتر درمانی به مراکز درمانی تهران اعزام می شوند.
«محمدرضا برزگر» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه در این رابطه به ایرنا،‌ گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که بیش از 290 هزار نفرجمعیت دارد.
6539/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری استان مرکزی بیمارستان گاز مراکز درمانی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان

شهید ۱۳ ساله محمدمهدی ایرانمنش که در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در کرمان مصدوم شده بود امروز بر دستان مردم تشییع و در کنار پدر شهیدش در گلزار شهدای اختیارآباد تدفین شد.این نوجوان ۱۳ ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073204 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان