Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی، غلامحسین شافعی رئیس و بسیاری از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران در مراسم یادبود و بزرگداشت مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس  فقید سازمان تامین اجتماعی شرکت کردند.

دکتر محمد نهاوندیان معاون رئیس جمهور با شرکت در مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر «سید تقی نوربخش» مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مرحوم «عبدالرحمن تاج الدین» معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، ضمن قرائت فاتحه برای این عزیزان و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار آنان، از درگاه خداوند متعال غفران و علو درجات را برای ایشان مسألت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شافعی رئیس اتاق بازرگانی در این مراسم به نمایندگی از اعضای پارلمان بخش خصوصی کشور از خانواده‌های مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج‌الدین به پاس خدمات‌شان به فعالان اقتصادی کشور با اهدای لوح تقدیر کرد.

در این مراسم اعضای هیات رئیسه، دبیرکل، معاونان، مدیران و کارکنان اتاق ایران، علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا راعی قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدعلی همتی عضو هیات مدیره، دکتر محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی، محمدحسن زدا معاون بیمه ای و قائم موهبتی معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند و حجت الاسلام نقویان به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات

به گزارش تابناک اقتصادی؛ روز گذشته داوود رنگی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با اقتصاد آنلاین اعلام کرده بود که یک ماه است، تخصیص ارز به واردات کالاهای اساسی متوقف شده است، موضوعی که علیرغم انتظار نسبت به پاسخگویی به رسانه ها، با واکنش سریع بانک مرکزی مواجه شد. این بانک با ارسال نامه ای به اقتصاد آنلاین اعلام کرد که این مطلب را تکذیب می کند و از ابتدای سال جاری (فروردین ماه)، بر اساس آمار موجود بانک مرکزی، ۲ میلیارد و ۷۷۲  میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

این تکذیبیه بانک مرکزی در شرایطی صادر شد که امروز، باز هم فعالان اقتصادی و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران که در نشست صبحانه کاری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع تحقق شعار سال و بررسی برخی مشکلات و مسائل پیش روی بخش خصوصی در اتاق تهران گرد هم آمدند، دوباره این موضوع را تکرار کردند.

به نقل از اقتصادآنلاین؛ کاوه زرگران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: فعالان اقتصادی ۵ ماه است که منتظر تخصیص ارز هستند.

وی افزود: از ۳۰ مهرماه خیلی از شرکت ها کالاهای اساسی را وارد و در بازارهای داخلی فروخته اند و منتظر تخصیص ارز هستند، از این تاریخ به بعد بسیاری از کالاها مشمول تخصیص ارز نشده اند.

زرگران گفت: بانک مرکزی دیروز اعلام کرده که اتاق تهران اطلاعات اشتباه داده، به عنوان رئیس انجمن غلات اعلام می کنم که ما محموله های متعددی از  شرکت های مختلف از ۳۰ مهر سال گذشته در نوبت تخصیص ارز هستند و هنوز نتوانسته اند ارز دریافت کنند. 

وی افزود: در ۵ ماه پایانی سال ۱۴۰۲ دولت خوراک مردم را از جیب بخش خصوصی و یا حالا وام هایی که بانک ها تامین کرده اند داده است و همچنان بخش خصوصی منتظر است که تعیین تکلیف شود.

زرگران ادامه داد: یک ماه از سال گذشته و وضعیت نرخ ارز به دلیل بودجه مشخص نیست گفته می شود که قرار است نرخ ارز شکر و برنج که ۲۸ هزار و ۵۰۰ است حذف شود، اما این موضوع ابلاغ نشده و این روند می تواند تامین این کالاها را در بازار در آینده مشکل کند.

 

دیگر خبرها

  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی