Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:44:30 GMT

پویش قرآنی حمایت از معلولین در کویت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۲۸۷

پویش قرآنی حمایت از معلولین در کویت

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اخبار الکویت الآن؛ احمد الباطنی، رئیس هیئت مدیره جمعیت منابر قرآنی کویت از راه‌اندازی پویش قرآنی «توانمندسازی معلولان در سایه قرآن» در روز 9 آذرماه امسال خبر داد.

الباطنی افزود: موفقیت جمعیت منابر قرآنی در پویش سال گذشته با نام «باید آرزوهایشان را محقق کنیم» موجب شد تا امسال دومین پوییش حمایت از معلولان را راه‌اندازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فعالیت‌های جمعیت در راستای حمایت از معلولان در قالب طرح «مواهب القلوب» انجام می‌شود، گفت: اگر عنایت خداوند و مشارکت و کمک خیرین کویتی نبود، این جمعیت در اجرای طرح‌های حمایت از معلولان موفقیتی به دست نمی‌آورد.

رئیس هیئت مدیره جمعیت منابر قرآنی اظهار کرد: این جمعیت برای نشر قرآن و علوم قرآنی تلاش مستمر خواهد داشت و خدمت به معلولان را نیز یکی از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.

وی در پایان گفت: افرادی که تمایل دارند در این پویش مشارکت کنند، می‌توانند به صفحات این جمعیت در شبکه‌های اجتماعی یا به سایت www.almanabr.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کویت معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان ملارد گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید با کیفیت و مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نام گذاری شعال سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نوعی روایت سازی راهبردی است که نظام حکمرانی باید جهت‌گیری سیاسی و اقتصادی خودش را در آن متمرکز کند. همچنین از همه چرخ دنده‌های کوچک و بزرگ کشور، زیر ساخت‌ها، ابتکارات مردمی، قدرت مدیریت فعالان اقتصادی و فعالان مدیریتی و نیروهای متخصص جوان استفاده شود تا شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر کشور از همه ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کند. از شرکت‌های دانش بنیان باید حمایت کرد که البته دولت جناب رئیسی در این خصوص حمایت‌هایی را انجام داده است. همه این‌ها ابزارهایی هستند که اگر مورد توجه قرار گیرند بدون شک اقتصاد کشور به شکوفایی خواهد رسید. 

خطیب نماز جمعه شهرستان ملارد در خصوص روز کارگر تصریح کرد: اگر کارگر در جامعه از رفاه و امنیت شغلی برخوردار شود آن وقت می‌توان گفت حرکت کشور به سوی پیشرفت، آسان خواهد شد. باید کارگران را تکریم و حمایت کرد زیرا آن‌ها رزمندگان جهاد اقتصادی و ستون فقرات تولید کشور هستند. درآمدشان عادلانه و بیمه، بهداشت، توانمندی و امنیت شغلی آن‌ها تامین شود تا تورم ۵۰ درصدی کمرشان را خم نکند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به روز شهادت شهید مطهری و روز معلم تشریح کرد: وظیفه معلم است که در یک کشور مردم شجاع، آزاده، فهمیده، عاقل، خردمند، متفکر و متخصص پرورش دهد. جایگاه معلم، جایگاه بسیار والایی است و دانش آموز ما باید به معلم شدن افتخار کند. 

امام جمعه شهرستان ملارد در پایان افزود: دولت‌ها موظف هستند نیازهای حداقلی قشری که با روح جامعه سر و کار دارد را تامین کنند تا آن‌ها  به جای تحقیق و پژوهش درباره روش‌های تربیتی جدید به دلیل دغدغه مالی مشغول کار با اسنپ نشوند که چرخ زندگی خود را بچرخانند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد