Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین شهریاری عصر چهارشنبه در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان تنگستان اظهار داشت: از سال ۹۵ که دهدشتی بعنوان فرماندار تنگستان معرفی شد تا روزی که در این پست حضور داشت از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره انرژی خود را برای رفع مشکلات مردم به کار برده و منشا خدمات بسیاری به مردم بود که بعنوان نماینده مرده از وی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مراسم معارفه دهدشتی سخنان حقیر در آن جلسه از طرف رسانه‌ها به نحوی منعکس شد که انگار ما التیماتوم داده‌ایم اما در عمل همه دیدند که بنده و دهدشتی پای همان حرف‌ها ایستادیم و بر اساس همان گفته‌ها بهترین رابطه بین بنده و به‌عنوان نماینده مجلس و دهدشتی بعنوان نماینده دولت در مدت تصدی مسئولین فرمانداری تنگستان توسط وی برقرار بود.

شهریاری تصریح کرد: دهدشتی بعنوان مدیر شهرستان و نماینده دولت بطور کامل در خدمت مردم و آشنا به وظایف و مسئولیت‌ها بودند و بنده در کنار ایشان بعنوان نماینده مجلس با حفظ مواضع سیاسی به عنوان خدمتگذار مردم آستین همت بالا زدیم و در تمام زمان تصدی مسئولین وی از فرماندار تنگستان نه سیاسی کاری و نه خط بازی و نه بی مهری و کم لطفی دیدم و هر آنچه حس شد ادب، احترام و تعامل مثبت بود.

وی اضافه کرد: امروز تمام مسئولیت‌ها در نظام فرصت خدمتگذاری به مردم است و در هر جایگاهی که باشیم اگر یک لحظه جز خدمت به مردم، نظام و انقلاب و خون شهدا به فکر سیاسی کاری، حفظ صندلی و میز باشیم جز خیانت کاری نکرده‌ایم و همه تلاشمان این باشد که از میز و صندلی که در اختیار ما قرار داده‌اند و دائمی نخواهد بود به عنوان فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حقیر در جریان تاخیر در انتصاب فرمانداری تنگستان بودم و بالطبع جابجایی ها مانع انتصاب فرماندار جدید تنگستان شد و بالاخره امروز شاهد معرفی فرماندار جدید تنگستان هستیم.

وی ضمن تشکر از زحمات دشتی سرپرست فرمانداری تنگستان گفت: انتظار می رود استاندار بوشهر با توجه به توانایی که در وجود دشتی بعنوان یک جوان تنگستانی وجود دارد وی را در منصب جدید و در خور و شان این بزرگوار انتصاب و از خدمات وی بهره مند شوند.

وی خطاب به استاندار بوشهر گفت: امروز یکی از مشکلات کشور ما عدم توازن منطقه ای است و مسایل و مشکلاتی که از این عدم توازن چه در مناطق محروم و چه در مناطق برخوردار ایجاد شده است بر هیچ کس پوشیده نیست.

دکتر شهریاری افزود: ۱۱ میلیون حاشیه نشین در کنار کلان شهر ها یک مصیبت برای کشورز از نظر اجتماعی، سیاسی و امنیتی شده است و علت آن عدم توازن بخشی و توازن منطقه ای در سطح کشور است که متاسفانه به مناطق محروم علیرغم شعارهای داده شده رسیدگی نشده و باعث شده تا مناطق محرم به دلیل نداشتن شغل ، نداشتن خدمات و عدم دسترسی به شغل مهاجرت را برگزینند و چون دستشان به کلان شهر ها نمی رسد حاشیه نشینی را انتخاب کنند که خود برای شهر ها مسشکلاتی را به وجود آورده است.

وی تاکید کرد: امروز در تنگستان بر اساس آمار و ارقام خود استانداری با نرخ بیکاری ۱۸ درصد مواجه‌ایم و جمعیت این شهرستان ۷۰ درصد روستایی و ۳۰ درصد شهری است و این خود نسبت عکس با آنچه در کل استان وجود دارد خواهد داشت و خدمات در این شهرستان بسیار پایین است.

شهریاری بیان داشت: شما امروز برای حضور یافتن در اهرم از روی رود خانه آن عبور کردید، رودخانه‌ای که نعمت خدادادی و بزرگی است و می بینیم که چطور آب این رود خانه به هدر می رود و متاسفانه چون قدر دان آن نیستیم در تابستان برای قطره آب باید به این در و آن در بزنیم.

وی یادآور شد: ۲۹ سال پیش کلنگ بیمارستان اهرم زده شد ولی هنوز که هنوز است بیمارستان نشده است، در این شهرستان یک استخر سرپوشیده برای مردم وجود ندارد و از وجود یک ورزشگاه استاندارد محروم است و بطور حتم اگر شما به فکر شهرهای برخوردار استان هستید برای جلوگیری از معضلات آن شهرها، شهرهای این چنینی را دریابید که هر چه خدمت به این شهرها شود انگار به شهرهای بزرگ خدمت رسیده است.

نماینده مردم تنگستان و دشتای در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تنگستان تابلوی استان بوشهر و برگ زرین تاریخ مبارزات میهن اسلامی ایران علیه استعمارگران بخصوص انگلیس است این شهر را باید آباد کرده و به آن رسیدگی کنیم ، جناب استاندار تنگستان را از وضعیت که در آن است نجات دهید.

در این آیین از خدمات فرماندار سابق تنگستان سرپرست این فرمانداری تقدیر و عبد الحسن رفیعی پور به عنوان فرماندار جدید تنگستان معارفه شد.

کد خبر 4465247

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان نماینده دشتی و تنگستان در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند