Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از اطفاء حریق یک کارگاه کفش دوزی در ظهیرالاسلام و نجات جان شش کارگر خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار داشت: ساعت ۱۵:۱۵ امروز گزارش آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در ظهیرالاسلام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شعر تهران گزارش شد که بلافاصله دو ایستگاه با امکانات لازم به محل حادثه Incident اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی ادامه داد:محل آتش سوزی یک منزل قدیمی سه طبقه بود که طبقه همکف به وسعت بیش از صد متر مسکونی بود و دوطبقه بالایی تبدیل به کارگاهی برای تولید کفش شده بود و در زمان حضور آتش نشانان طبقه میانی دچار آتش سوزی شده بود و بخش زیادی از این کارگاه شعله ور بود.

سخنگوی آتش نشانی شهرتهران گفت:نکته خطرناک اینجا بود که متاسفانه مانند خیلی از کارگا‌های دیگر با عدم رعایت نکات ایمنی مواجه بودیم و در داخل راه پله‌ها اجناسی را چیده بودند که آتش به داخل راه پله سرایت کرده بود ودرحال گسترش به طبقه سوم بود.

جلال ملکی افزود:اطلاعات اولیه حاکی از آن بود تعدادی در دو طبقه بالا محبوس و گرفتار هستند، خوشبختانه آتش نشانان هم زمان با اطفای حریق شش کارگر مرد که در. ضعیت ناامینی قرار داشتند با احتیاط کامل بیرون آورند.

وی با بیان اینکه یک نفر از کارگران از ناجیه پا دچار سوختگی شده بود اعلام کرد آتش خاموش و کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند.

ملکی با بیان اینکه در کارگا‌های کفاشی ازآنجایی که الز موادقابل اشتغال زیادی از جمله چسب، بنزین و تینر، طاقه‌های چرم و... استفاده می‌کنند رعایت نکات امینی مهم است اضافه کرد:در روز‌های سرد در این گوشه مشاغل برای گرمایش محل کار از وسایل غیرایمن مثل خوراک پزی استفاده می‌شود لذا به شهروندان توصیه می‌کنیم موارد امینی را مدنظر قرار بدهند و کارگر‌ها بدانند که در‌های خروجی باز است و داخل پله‌ها جنس چیده نشده است.

وی در ادامه گفت: اگر اجناس داخل راه پله شعله ئور شود راه خروجی را می‌بندد و انتشار دود آتش باعث خفگی افراد گرفتار می‌شود. همچنین در این محل‌ها خاموش کننده نیز وچود داشته باشد و همه کارگران نحوه استفاده از این خاموشکننده‌ها را آموخته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس این مرد گیلانی سردش نمی شود + فیلم شنا در رودخانه سرد حمله گروگانگیران به سرویس مدرسه دخترانه در شمال شرق تهران + جزییات مرد بی گناه تا آستانه اعدام رفت/ راز شوم باغ سیب چه بود افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! انتشار عکس های لحظه مرگ مادر و کودک در رودهن! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident منزل اخبار حوادث سازمان آتش نشانی شعله کفش کارگاه شش کارگر عکس فیلم اعدام ایران ازدواج دانشجو دختر پاکستان تهران کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی

 

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  در پی دریافت  گزارشى مبنی بر گرفتاری ۷ نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج دیز خوی شهرستان خوی،تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:  نجاتگران با حضور به موقع در اين عملیات و با توجه به صعب العبور بودن مسیر‌ و باتلاقی شدن معبرها به علت بارش زیاد باران در نهایت با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه دیده را که در میان آنها زنان و کودکان هم بودند را از ارتفاعات و مسیل های سیلابی نجات داده و به منطقه امن منتقل کنند.

وی درادامه گفت: در این عملیات اقلام زیستی در میان حادثه دیدگانی که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند توزیع شد.

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • گزارش کارگر و کارگاه نمونه استان همدان
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند