Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، یکی از جدیدترین امکانات افزوده شده به این نرم‌افزار کاربردی، امکان مشاهده و غیرفعال‌سازی خدمات ارزش افزوده است که بدون نیاز به بروزرسانی، در صفحه اصلی « ایرانسل من» در دسترس مشترکان ایرانسل قرار گرفته است. مشترکان ایرانسل می‌توانند با کلیک بر روی گزینه جدید «خدمات» در صفحه اصلی نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من، فهرست خدمات ارزش افزوده فعال روی حساب‌شان را مشاهده و در صورت لزوم نسبت به غیرفعال‌سازی هریک از آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    ایرانسل همچنین به مشترکانی که همزمان چند بسته اینترنتی فعال روی حساب‌شان دارند این امکان را داده است تا از طریق نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من ، از بسته در حال استفاده خود مطلع شوند. این امکان از طریق صفحه اصلی این نرم‌افزار کاربردی و با کلیک بر روی گزینه «مصرف اینترنت من از کدام بسته است؟» امکان‌پذیر است. برای استفاده از این سرویس لازم است شماره ثبت شده در نرم‌افزار کاربردی « ایرانسل‌من» با شماره سیم‌کارت موجود در گوشی تلفن همراه مشترک یکسان باشد.     مشترکان ایرانسل، می‌توانند برای دریافت و نصب نرم‌افزار کاربردی«ایرانسل من» به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell مراجعه کنند. همچنین کاربران اندرویدی می‌توانند از طریق فروشگاه نرم‌افزارهای اندرویدی گوگل پلی و یا کافه بازار این نرم‌افزار کاربردی را دانلود و نصب کنند. برای کاربران سیستم عامل iOS نیز این نرم‌افزار از طریق فروشگاه «سیب اپ» در دسترس قرارگرفته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها