Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فضای مجازی صدا و سیمای استان اصفهان با بیان اینکه ماه آینده کانال «چهلچراغ انقلاب» با محوریت بیان دستاوردهای اصفهان و شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: صدا و سیمای مرکز اصفهان در ۲۰ کانال پیامرسان داخلی فعالیت می‌کند. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید مجید زنجانی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اصفهان در حوزه فضای مجازی اظهار داشت: در پیامرسان‌های داخلی بیش از 20 کانال اطلاع رسانی داریم که تولیدات مراکز صدا و سیما در آن‌ها منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دی ماه تاکنون 100 موشن گرافی، 150 عکس از دستاوردهای انقلاب و  20 اینفوگرافی‌ تولید مرکز و تهران نیز منتشر شده و از ماه آینده کانال «چهلچراغ انقلاب» با محوریت بیان دستاوردهای اصفهان و شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

اصفهان| دولت به وعده خود برای حمایت از پیام رسان‌های داخلی عمل نکردپایش پیام رسان های ایرانی در شبکه یکاژه ای: پیام رسان‌ها حق ندارند اطلاعات افراد را به وزارت اطلاعات و سپاه بدهند

پخش تولیدات چهلمین سالگرد انقلاب تا سال آینده

در ادامه این نشست معاون برنامه ریزی صدا و سیمای استان اصفهان تصریح کرد: سفر به شهرستان‌ها در دستور کار مدیرکل صدا و سیمای مرکز است و نخستین سفر وی به کاشان بود که با دیدار هنرمندان همراه بود و این دیدارها در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

محمدعلی زارع درباره پروژه‌های افکارسنجی انجام شده در صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: پروژه افکار سنجی «راه‌های رسانه‌ای باورپذیر کردن دستاوردهای انقلاب برای مردم» تا آخر دی ماه آماده ارائه می‌شود.

وی در همین ارتباط اظهار داشت: البته برنامه‌های انجام شده منحصر به فرد دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیست و در سال آینده نیز به مرور تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41346/P1336/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد

پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی اظهار کرد: به منظور عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.

او افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه ۳ مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

او با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، ادامه داد: در استان فارس در ۲ بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه