Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما از (شادا)، در این اطلاعیه تصریح شده است وزارت اقتصاد با توجه به باور نهادی نسبت به اهمیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وظایف و ماموریتهای محوله به عنوان یکی از اعضای فعال ستاد واقف بوده و همواره خود را نسبت به انجام تکالیف قانونی متعهد می دانیم که گواه این مدعا نیز تقدیر ستاد از عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی طی دوره های مختلف مدیریتی آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می افزاید، همچنین عدم حضور مسئولان این وزارتخانه در جلسه اخیر ستاد، با هماهنگی دبیر ستاد و به دلیل تقارن آن با برگزاری جلسات مهم کاری دیگری بوده است. این در حالی است که حضور جانشینان و معاونان این وزارتخانه در جلسه ستاد به دبیر محترم ارایه، که مورد موافقت وی واقع نشده است لذا سخنان اخیر دبیر محترم ستاد قاچاق کالا و ارز در رسانه های گروهی بر خلاف هماهنگی های صورت گرفته با وی، تنها می تواند ناشی از ناهماهنگی مسئولان اجرایی ستاد در انتقال موضوع بوده باشد.

در نهایت اعلام می دارد وزارت امور اقتصادی و دارایی به روال گذشته نه تنها در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بلکه در تمامی ستادهایی که عضویت دارد حضوری اثربخش داشته و این روند را با جدیت بیشتری ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: واکنش رسانه ای وزارت اقتصاد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز روابط عمومی جلسه ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی

مرتضی شریفی گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» یکی مصادیق جهت تحقق این شعار مبارزه جدی با قاچاق است. با توجه به تاکیدات رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و تاثیر آن بر جهش تولید ضروری است برنامه‌ریزی جهت مبارزه با این پدیده شوم جهت رشد تولید و تقویت تولید داخلی صورت گیرد.

شریفی با بیان اینکه از راهکار‌های پیشنهادی فرهنگ‌سازی استفاده مردم از کالای ایرانی و عدم استفاده از کالا‌های خارجی که مشابه داخلی آن موجود است، افزود: مردم می‌توانند با معرفی مراکز فعال در امر قاچاق به هر نحو از طریق سامانه‌های پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ یا سامانه مردم‌رسی به شماره ۱۰۰۰۴۹۹۶ در مبارزه با قاچاق مشارکت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری گشت ارشاد
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • تأکید رئیسی بر جلوگیری از عادی شدن مبارزه با قاچاق و اعتیاد
  • آمارها بیانگر پیشرفت در مبارزه با قاچاق و مصرف مواد مخدر است
  • رئیسی : مبارزه بی‌امان ایران نبود مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت
  • رئیسی: باید تحولی جدی در ستاد مبارزه با مواد مخدر ایجاد شود