Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از جهادگران و کارآفرینان بسیجی در سپاه سیدالشهدا(ع) در شهرری اظهار داشت: بسیج از اعجازهای ذهنی امام راحل و یک شجره مبارکی است که ریشه های آن در عمق ایمان، احساس و باور ملت ایران قرار دارد.
وی تصریح کرد: فلسفه وجودی تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره) در ابتدای امر مشخص نبود ولی با گذشت زمان و بعد از هشت سال دفاع مقدس و حضور کنونی جهادگران در مناطق محروم، دلایل تشکیل بسیج تا حدودی شفاف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ایران تاریخ فشرده و سختی را پشت سر گذاشته است، افزود: بسیجیان همواره در طول انقلاب در مقابل ائتلافی نیرومند و جوی عملیاتی صف آرایی کردند و راه غلبه کفار بر ملت ایران را بستند.
وی عنوان کرد: 40 سال مبارزه سهمگین یک ملت با جهان مدرن قدرتمند، داستان یک تاریخ شگفت انگیز، ظهور یک واقعیت خارق العاده و درخشش یک حقیقت جادوانه است.
سردار سلامی افزود: چگونه می توان تصور کرد که یک ملت تنها در طول 40 سال با انواع مخاطرات، تهدیدات و سناریوها روبرو شود ولی هر روز بارورتر از گذشته دوام داشته باشد.
وی با بیان اینکه ملت ایران با سیمایی شرافتمند و جایگاهی معتبر در جهان حضور دارد، افزود: اگر در دوران جنگ های پیامبر(ص)، خداوند با هزاران فرشته نصرت را نصیب رسولش می کرد، در زمان کنونی نیز با رهبری هوشمندانه در عرصه جهان پیروز هستیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دفاع مقدس جنگ یک جهان نیرومند و پیشرفته علیه یک ملت در محاصره اقتصادی و فشار سیاسی جهانی شکل گرفت.
وی عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان از خانه ها و شهرهای خود به جبهه ها هجرت کردند و این اقدام آنها در حقیقت ظهور عاشورایی در پیکره ملت ایران بود.
سردار سلامی با بیان اینکه جنگ نابرابر با رشادت های بسیجیان به نفع ایران پیش رفت، گفت: صحنه های خطرناک از تهاجم فرهنگی به ارزش ها و جوانان تا حمله به شهرها و مناطق زندگی مردم با هدف خشکاندن باورهای مستحکم جوانان با شکست مواجه شد.
وی تصریح کرد: دشمنان قصد ایجاد تردید نسبت به انقلاب در دل جوانان را داشتند تا آنها را از ارزش های اسلامی و انقلاب جدا کنند، اما بسیج وارد عمل شد و نقش آفرینی کرد.
سردار سلامی ادامه داد: ارزش های خلق شده شکل یافت و چفیه های بسیجی همچنان بر دوش رهبری و پیروان ایشان به عنوان نماد جهاد علیه دشمنان و فداکاری و سرافرازی یک ملت باقی ماند.
وی افزود: علیرغم اینکه دشمنان امروز تمام صحنه های زندگی مردم را به جنگ تبدیل کرده اند اما مردم با رفتارهای متفاوت خود این جنگ را هم با شکست مواجه کرده اند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب، جنگ را به میدان اقتصاد و معیشت ملت ایران کشانده اند، گفت: این بارهم همانند گذشته با دژ مستحکم اراده مردم ایران مواجه شکست می خورند.
وی تاکید کرد: آمریکا، اسرائیل و عربستان سه ضلع جنایت علیه ملت ایران به شمار می روند که هرگز نتوانستند بر ملت ایران غلبه و پیروز شوند.
به گزارش ایرنا، همایش تجلیل از جهادگران و کارآفرینان بسیجی عصر چهارشنبه درسپاه سیدالشهدا(ع) با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، و جمعی از بسیجیان در شهرری برگزار شد.
در پایان این مراسم 17 کارآفرین برتر بسیجی و 15 جهادگر تجلیل شدند.
1970/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ارزش های اسلامی امام راحل انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است

فرمانده سپاه ‌استان زنجان با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است، گفت: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسداران و جان بر کفان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال 58 صادر کردند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کمترین زمان، آن‌چنان خوش درخشید که همین مسئله، سبب شد تا امام خمینی (ره)، روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند، خاطرنشان کرد: با این نامگذاری، رسالت و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده و می‌کند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم الهی و مکتبی، به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال‌ها تجربه انقلاب اسلامی را از هر گزند و آسیبی حفظ می‌کند.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان سرافراز خوش درخشید، افزود: پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرده و خدمات رسانی و فعالیت این نهاد مقدس گسترده است.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است،افزود: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیز سپاه با کمک و پشتیبانی نیروهای مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می‌کند، افزود: همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان پاسداران و بسیجیان خوش درخشیدند.

وی با تأکید کید براینکه در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده و با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می‌کنند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج سازندگی یکی از فصل‌های درخشان بسیج است.

سردار کرمی در پایان یادآور شد: خدای متعال را شاکریم که توفیق خادمی مردم را به پاسداران عطا کرد چرا که خدمت به مردم مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • سردار باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت