Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:37:46 GMT

هوشمند سازی راهکار حل مشکلات حوزه حمل و نقل است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۷۹۲

هوشمند سازی راهکار حل مشکلات حوزه حمل و نقل است

به گزارش خبرنگارمهر، ابراهیم نصری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی شرکت های حمل و نقل خراسان رضوی اظهارکرد:اصلاح رفتار از سوی شرکت های مسافربری به عنوان مهمترین اولویت در برنامه ارتقاء سطح خدمات و حذف پدیده دلالی مورد تاکید میباشد و ساختار نامناسب پایانه مسافربری امام رضا (ع) نباید به عنوان مانعی در تحقق این مهم به شمار آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضرورت خروج از شیوه مدیریت سنتی و توجه و ورود صنف به عرصه حمل و نقل هوشمند به عنوان راهکار برون رفت از وضعیت فعلی خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: مسافران خراسان رضوی به دلیل اینکه زائر امام هشتم(ع) هستند باید تکریم شوند و این اداره خود را مکلف و ملزم به تشدید نظارت بر عملکرد شرکتهای مسافربری در نحوه تأمین و ارائه خدمات مطلوب سفر دانشته و برخورد قاطع قانونی با متخلفان و تضییع کنندگان حقوق مسافرین از طریق کمیسیون های رسیدگی به تخلفات  انجام می شود.

راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: ایجاد وفاق و هماهنگی کامل بین شرکت های مسافربری در اقدام منسجم برای حذف دلالی بسیارمهم و تأثیر گذار است.

جواد وحدتی فرد تصریح کرد: جهت بررسی فوری و برخورد آنی با تخلفات احتمالی شرکت ها شرایط لازم را برای استقرار و برگزاری کمیسیون های ویژه و ماده ۱۲ در محل دفتر ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری امام رضا(ع) ایجاد کرده است.

کد خبر 4465264

منبع: مهر

کلیدواژه: پایانه مسافربری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود