Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:29:59 GMT

لایحه پاسخگوکردن عربستان باید به تصویب برسد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۹۱۷

لایحه پاسخگوکردن عربستان باید به تصویب برسد

به گزارش خبرگزاری مهر، سناتور «باب منندز» عضو ارشد حزب دموکرات آمریکا امروز چهارشنبه و در واکنش به قتل فجیع جمال خاشقجی منتقد ریاض در کنسولگری این کشور در استانبول و نیز ادامه جنایت های ریاض در تجاوز علیه مردم مظلوم در یمن در پیامی توئیتری اعلام کرد: این موضوع نگران کننده است.

عضو ارشد حزب دموکرات در این خصوص گفت: لازم است لایحه پاسخگوکردن عربستان سعودی و یمن را به تصویب برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایحه دربرگیرنده الزاماتی در خصوص گزارش های ویژه حقوق بشری بوده و رفتارهای وحشتناک ریاض با زنان را مورد بررسی قرار می دهد.

خاشقجی روز ۲ اکتبر بعد از ورود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول به قتل رسید. اما تاکنون جسد وی پیدا نشده و ریاض نیز با امتناع از معرفی افرادی که دستور قتل را صادر کرده اند، از همکاری در این پرونده امتناع می‌کند.

کد خبر 4465286

منبع: مهر

کلیدواژه: باب منندز عربستان سعودی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض

به گزارش ورزش سه، شیخ هزاع بن زاید آل نهیان نایب رئیس باشگاه العین و معاون حاکم بر ابوظبی، در اقدامی قابل توجهی سه فروند هواپیما را برای هواداران العین آماده کرده تا برای دیدار با الهلال عربستان راهی ریاض شوند.

این دیدار که قرار است سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1403 برگزار شود، از حساسیت بسیار زیادی برخورددار است و پیروزی 4 بر 2 العین مقابل پرافتخارترین تیم آسیا باعث شده تا اماراتی‌ها به منظور حمایت از العین در این مسابقه، از حالا آماده سفر به پایتخت عربستان باشند.

شیخ هزاع برای کمک کردن به هواداران تیمش تصمیم گرفته تا سه فروند هواپیما برای آنها آماده کند و با ابراز اطمینان از آمادگی بازیکنان، درباره این اقدام به هواداران گفت: همه اعضای تیم ما آماده هستند. همه اعضای تیم ما یعنی بازیکنان و هواداران؛ این قوی ترین رقابت در سطح باشگاهی فوتبال آسیا است و ما با توجه به پیروزی در بازی رفت اعتماد به نفس بالایی داریم.

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • سنگ آمریکا برای کودک کش‌ها
  • شرط ناتو برای ارسال تسلیحات جدید به کی‌یف!
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض