Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شوش از آزادی ۱۵ نفر از تجمعات کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبرداد و گفت: هیچ خبرنگاری در تجمعات کارگران هفت تپه دستگیر نشده است.

مصطفی نظری با تایید خبر‌ آزادی Freedom 15 نفر از تجمعات کارگری شرکت نیشکر هفت تپه اظهار داشت: مطالبات به حق و قانونی کارگران توسط مسئولان کشوری، استان و شهرستانی به صورت ویژه درحال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تجمعات روزهای گذشته کارکنان شرکت هفت تپه با تحریک برخی عوامل از تجمعات صنفی خارج و باعث اخلال در نظم و آسایش مردم و ایجاد ترافیک در سطح شهر شوش شده بود تعدادی از عوامل اصلی و تحریک کنندگان تجمعات غیرقانونی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند که دیروز پس از انجام تحقیقات و انجام اقدامات قانونی با صدور قرار آزاد شدند.

وی با تکذیب شایعه دستگیری یک خبرنگار در رابطه با تجمعات کارگری هفت تپه گفت: خبرنگاری در این رابطه دستگیر نشده اما افراد غیرکارگر در رابطه با تجمعات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بازداشت شده‌اند که همچنان در بازداشت بسر می‌برند. تجمعاتی خارج از مطالبات صنفی که سبب سلب آسایش مردم و نظم عمومی شهر و برهم خوردن عبور ومرور مردم شود، قابل تعقیب است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! حمله گروگانگیران به سرویس مدرسه دخترانه در شمال شرق تهران + جزییات کشف بقایای کشتی نوح در ایران / امریکایی ها پیدا کردند وحشتناکترین اتفاق برای مجری در پخش زنده + فیلم این عروس و داماد هیچ وقت نخندیدند + عکس مرد بی گناه تا آستانه اعدام رفت/ راز شوم باغ سیب چه بود تصاویر جالب از سلفی مرد تایلندی با بوفالوی خندان!

منبع: رکنا

کلیدواژه: آزادی Freedom اخبار حوادث صنعت آزادی شوش آزاد هفت عکس فیلم اعدام ایران ازدواج دانشجو پاکستان تهران کشف زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت‌ الاسلام عابدین رستمی در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته در جمع مومنان و نمازگزاران با دعوت آنان به تقوای دینی و خداترسی و پرهیزکاری و مسیر حق و توحید اظهار داشت: به گفته پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و آله وسلم ملاک برتری انسانها تقواست و آنچه که انسانها را ارزش می دهد فقط و فقط تقواست.

وی گفت: به فرموده پیامبر اکرم صلی الله هیچ کس بر کس دیگری ارجحیت و برتری ندارد نه عرب بر عجم و نه عجم بر عرب نه سفید پوست بر سیاه پوست و تنها ملاک برتری انسانها تقوای آنان است و آنچه انسان را به خدا نزدیک می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی بیان کرد: کسی کرامت و برتری دارد که با تقوا باشد مهاجرت دو گونه است هجرت نخست هجرتی است گه از گناهان دوری کند و از سیئات و گناهان و چیزهایی که ارزش‌های انسان را کم کند هجرت کند و مهاجرت دوم دور شدن از گناه و حرکت به سمت پروردگار و دوری از وسوسه های شیاطین است.

وی افزود: کسی که ایمان داشته باشد خیر و شر و آبروی و ثروت و سلامت و اقتصاد او در دستان پروردگار متعال است و فکر این فرد شکست ناپذیر و خلل ناپذیر است .

خطیب نماز جمعه شهرستان قروه در ادامه خطبه های این هفته با تبریک هفته کار و کارگر گفت: نیروی کار و کارگر موتور محرکه اصلی اقتصاد هر جامعه ای است جامعه ای که بخواهد مایحتاج خود را تامین کند و بحران‌های اقتصادی خود را پشت سر بگذارد و متکی به درون خود باشد باید به کار و کارگر بها دهد هم در حوزه وضع قوانین و هم در حوزه حمایت‌ها و پشتیبانی ها و هم در حوزه هویت بخشی جامعه کارگران باید کوشا باشد.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: کارگری که در اسلام یک هویت ذاتی و اصیل دارد یک ابزار تولیدی نیست بلکه بر خلاف دیدگاه غرب و تمدن غیر اسلامی، کارگر یک ابزار تولید نیست و چرخ دنده نیست که بچرخد و خروجی آن برای دیگران باشد کارگر اصالت ذاتی و ارزش و بنای ذاتی دارد  بطوری که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم آنقدر به کارگر بها و ارزش می دادند خم می شدند و  دست کارگر را می بوسیدند و این پیام را در تمام دنیا منتشر کردند که این ارزش و عزت واقعی کارگر است و جامعه کارگری وابسته به ما نیست بلکه ما وابسته به آنان هستیم اگر این اصل خودش را در قانون و اجرا نشان دهد این جامعه جامعه ی بالنده ای می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید نواقص مربوط به جامعه کارگری را جبران کنیم چه در حوزه سیاستگذاری و چه حوزه اجرایی و چه در حوزه حمایت و پشتیبانی باید حقوق جامعه کارگری حفظ شود.

حجت الاسلام  رستمی در پایان افزود: مطالبات جامعه کارگری که مشکلات بیشتر جامعه کارگران است بیمه و امنیت شغلی کارگران است که باید حفظ شود .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو