Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - لیست احتمالی کی‌روش برای جام جهانی، چند حذف شده «بسیار بزرگ» خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، خط خوردن جلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی برای جام جهانی، جنجال‌های زیادی برای کی‌روش داشت. از زمان جام جهانی تا امروز، تیم ملی پر ستاره‌تر هم شده و او مجبور است برای جام ملت‌های آسیا، انتخاب‌های سخت‌تری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب‌هایی که منجر به جا ماندن چند ستاره بزرگ از سفر امارات خواهد شد.

تیم ملی در لیست نهایی جام ملت‌های آسیا، 11 بازیکن اصلی، 11 بازیکن ذخیره برای هر پست و یک دروازه‌بان سوم خواهد داشت. با توجه به بازی‌های جام جهانی و بازی‌های دوستانه اخیر تیم ملی، سفر 19 نفر به امارات قطعی به نظر می‌رسد و فقط 4 جای خالی، برای ستاره‌های پرتعداد وجود دارد.

تغییر شماره 22

تیم ملی در جام جهانی با بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی و مظاهری و عابدزاده به عنوان دروازه‌بان‌های دوم و سوم حضور داشت. شماره یک تیم ملی در این مدت تغییر نکرده اما با افت مظاهری و خروج او از لیست کی‌روش، عابدزاده تبدیل به دروازه‌بان دوم شده است. حالا کی‌روش باید دروازه‌بان سوم را از بین مظاهری و حسینی انتخاب کند. با توجه به عملکرد اخیر مظاهری، شانس حسینی بیشتر به نظر می‌رسد.

وریا یا محرمی؟

مدافع راست تیم ملی در جام جهانی، رامین رضاییان بود و با توجه به نمایش خوب او در بازی‌های دوستانه بعید است در جام ملت‌ها هم تغییری در علاقه کی‌روش به رضاییان ایجاد شود. دو گزینه دیگر کی‌روش برای مدافع راست، وریا غفوری و صادق محرمی هستند. وریا جام جهانی هم در لیست تیم ملی حضور نداشت و بعید نیست با توجه به درخشش محرمی و سن و سال او، جام ملت‌ها را هم به مدافع تازه وارد ایران ببازد.

یک جای خالی در دفاع

مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی و مجید حسینی مسافران قطعی امارات هستند و کی‌روش، احتمالا فقط برای یک مدافع دیگر در لیست تیم ملی جا خواهد داشت. پژمان منتظری، نزدیک‌ترین گزینه برای سفر به امارات است. اگر مصدومیت جلوی حضور او در تیم ملی را بگیرد خانزاده، کنعانی‌زادگان و سهرابیان گزینه‌های بعدی برای پست مدافع میانی ذخیره تیم ملی خواهند بود.

پست‌های قطعی

سعید عزت اللهی و امید ابراهیمی، انقدر در جام جهانی خوب بودند که جایگاه‌شان برای جام ملت‌ها را قطعی کنند. وحید امیری هم همین شرایط را دارد. برای دیگر پست خط هافبک، قدوس آماده انتخاب قطعی کی‌روش خواهد بود و اشکان دژاگه هم که همیشه بازیکن محبوب او بوده در لیست حضور خواهد داشت. به خصوص حالا که در بهترین فرم سال‌های اخیرش قرار دارد. در خط حمله سردار و انصاری‌فرد، گزینه‌های ثابت کی‌روش به عنوان مهاجم نوک هستند. جهانبخش و طارمی هم تغییر ناپذیر به نظر می‌رسند و نمایش فوق العاده قلی‌زاده و ترابی در بازی‌های دوستانه، جایگاه آن‌ها را هم برای پست وینگر راست و چپ ذخیره تضمین می‌کند.

حذف شده‌های بزرگ

اگر نظر کی‌روش به گزینه‌های اصلی‌اش تغییر نکند، در خط هافبک و حمله تیم ملی فقط یک جای خالی وجود دارد. یک نفر از بین مسعود شجاعی، کاوه رضایی، احمد نوراللهی و علی کریمی می‌توانند مسافر امارات شوند. شجاعی کاپیتان تیم ملی و رهبر تیم کی‌روش است و به همین دلیل، شانس زیادی برای حضور در لیست نهایی دارد. در طرف مقابل کریمی شانس زیادی نخواهد داشت. کاوه اما، کار سختی برای ورود لیست نهایی دارد. او فقط در شرایطی که به لیست نهایی می‌رسند که کی‌روش، به شکلی غیر قابل پیش بینی روی یکی از بازیکنان اصلی‌اش در خط هافبک و حمله خط قرمز بکشد یا مصدومیت مانع حضور آن‌ها جام ملت‌ها شود.

نفر بیست و چهارم

لیست نهایی تیم ملی، متشکل از 23+1 نفر خواهد بود. کی‌روش 24 نفر را به امارات می‌برد و در صورتی که هیچکس مصدوم نشود، یک نفر خط خواهد خورد. معمولا نفر بیست و چهارم، بازیکن جوانی است که در آینده به درد تیم ملی بخورد. مگر اینکه مصدوم تیم ملی این نقش را بازی کند. جام جهانی قبل خانزاده و در این جام جهانی قلی‌زاده نفر آخر لیست کی‌روش بودند. در جام ملت‌ها هم احتمالا همین روند ادامه پیدا می‌کند. نوراللهی و سهرابیان، بیشترین شانس را برای انتخاب به عنوان بازیکن بیست و چهارم تیم ملی دارند. البته اگر وریا دفاع راست لیست تیم ملی باشد، محرمی هم به این جمع اضافه خواهد شد.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی تیم ملی کارلوس کی روش وریا غفوری کاوه رضایی احمد نوراللهی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند

نشریه کنگره آمریکا می‌گوید فشار اقتصادی علیه ایران شکست خورده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیل در این باره می‌نویسد: دن نیدس، افسر نیروی دریایی آمریکا، مقاله‌ای برای مجله هیل نوشته که ناامیدی و خشم سیاستمداران جنگ‌طلب و افسران اطلاعاتی واشنگتن و اسرائیل را برجسته می‌کند. او یادآوری می‌کند: «تقریباً هر رئیس‌جمهور آمریکا از زمان جیمی کارتر تلاش کرده که ایران را از طریق تحریم‌های اقتصادی کنترل کند، اما همه آن‌ها شکست خورده‌اند. سوریه، لبنان و یمن به کشور‌های مشتری تبدیل شده‌اند و تهران، نفوذ زیادی در عراق دارد. شبکه تروریستی ایران به حدی رسیده است که می‌تواند هر نقطه از خاورمیانه را هدف قرار دهد».

دن ادامه داد: ایران تجارت جهانی را نه تنها در خلیج فارس، بلکه در دریای سرخ که نزدیک به هزار مایل از مرزهایش دورتر است، مختل می‌کند. صنعت تسلیحات ایران، آن‌قدر پیشرفته است که ممکن است به زودی بیشتر از روسیه، ابرقدرت سابق، سلاح صادر کند؛ و خود روسیه هم‌اکنون برای جنگ در اوکراین، به ایران وابسته است.

دن می‌نویسد: بایدن و اروپا دوباره درباره دور جدیدی از تحریم‌ها صحبت می‌کنند. این تحریم‌ها موفقیت‌آمیزتر از تحریم‌های بی‌سابقه اعمال‌شده علیه روسیه در پایان دادن به تهاجم این کشور به اوکراین نخواهد بود. چین بیشتر به نفت ارزان ایران علاقه دارد تا جلوگیری از تجاوز ایران در منطقه. تغییرات سیاسی جهانی، تحریم‌های آمریکا را بی‌اثر کرده است. اگرچه اسرائیل و آمریکا به طور دوره‌ای عوامل و رهبران سپاه را هدف قرار می‌دهند (ترور می‌کنند)، اما این حملات باید آن‌قدر برای آن‌ها مرگبار باشد که از ترک ایران بترسند. مهم‌تر از همه، ظرفیت هسته‌ای ایران باید از بین برود. زیرساخت‌های هسته‌ای آن‌ها باید به سرعت از طریق هر ترکیبی از اقدامات نظامی پنهان و آشکار که لازم است، نابود شود. قابلیت موشک بالستیک و پهپاد آن‌ها نیز باید هدف قرار گیرد و نیروی دریایی آن‌ها غرق شود.

دن مقاله خود را با تکرار لفاظی‌های قدیمی به پایان می‌رساند: دفاع از جنگ سخت است، اما اگر بایدن در مورد ثبات منطقه جدی باشد، قاطعانه برای از بین بردن توانایی ایران اقدام خواهد کرد. اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم، ممکن است به زودی به نقطه‌ای برسیم که دیگر گزینه‌ای نداشته باشیم. موقع عمل امروز است.

منبع: کیهان

دیگر خبرها

  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!