Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی مبارزه با تروریسم، جنایت جدیدی را علیه غیرنظامیان سوری با استفاده از سلاح‌های ممنوعه مرتکب شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از منابع محلی در دیرالزور گزارش داد جنگنده‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا با بمب‌های فسفرسفید محله‌های مسکونی شهر هجین در حومه دیرالزور را بمباران کردند که به کشته و یا زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده‌های آمریکایی طی هفته گذشته هم روستاها و شهرک‌های حومه جنوب شرقی دیرالزور را با بمب‌های فسفر سفید و بمب‌های خوشه‌ای که در سطح بین المللی استفاده از آن ممنوع است، بمباران کردند که به جان باختن بیش از 100 غیرنظامی منجر شده بود.

کشف سلاح‌ها و محصولات آمریکایی و اسرائیلی در مناطق آزاد شده از اشغال گروه‌های تروریستی سوریه

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات پاکسازی روستاها و شهرک‌های آزاد شده از اشغال تروریسم در حومه قنیطره و دمشق، مقادیری سلاح و مهمات و دارو کشف کردند که بخشی از آنها ساخت اسرائیل و آمریکا است.

سانا گزارش داد نیروهای یگان مهندسی اتش سوریه با همکاری کمیته‌های آشتی و مردم روستاهای المعلقه، دیرماکر و بیت جن در حومه قنیطره و حومه جنوب غربی دمشق، مقادیر زیادی سلاح و مهمات و دستگاه‌های پخش ماهواره‌ای ساخت آمریکا که از گروه‌های تروریستی به جا مانده، کشف کردند، همچنین مقادیر زیادی دارو که بخشی از آنها ساخت اسرائیل و کشورهای غربی است و نیز مواد غذایی تولید رژیم صهیونیستی به دست آمده است.

نیروهای ارتش سوریه دو روز پیش نیز مقادیری سلاح و مین که بخشی از آنها ساخت رژیم صهیونیستی بود، در استان قنیطره کشف کردند که گروه‌های تروریستی پیش از فروپاشی و فرار به جا گذاشته بودند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، منابع محلی در نوار غزه از شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران این باریکه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی گروهی از فلسطینیان را در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه هدف قرار دادند که طی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

وضعیت بغرنج کودکان جنگ زده در نوار غزه

به گزارش منابع محلی، کودکان فلسطینی در غزه مانند کودکان دیگر نیستند، آن‌ها صبح‌ها با صدای بمباران و شلیک اشغالگران صهیونیست بیدار می‌شوند و بعضا می‌بینند که همه اعضای خانواده را از دست داده و تنها و بی‌کس شده‌اند.

دیگر خبرها

  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • روز ۱۹۶ طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • برادرزاده هنیه هم به شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند