Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

رئال مادرید خود را برای بازی روز شنبه مقابل ایبار مهیا می کند. در تمرین امروز، سرخیو راموس که در بازی اسپانیا و کرواسی دچار مصدومیت عضلانی شده بود، حضور داشت. او چند روز گذشته مشغول فیزیوتراپی بود؛ به این ترتیب نگرانی سولاری در مورد وضعیت دفاعی تیمش برای بازی با ایبار تا حد زیادی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کیلور ناواس نیز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت زانو، امروز بدون مشکل تمرین کرد.

در تمرین امروز، شاهد بازگشت واران، کورتوا، تونی کروس و والورده نیز بودیم. هر 4 بازیکن پس از حضور در اردوی تیم های ملی خود امروز به تمرینات رئال اضافه شدند. گرت بیل و وینیسیوس هنوز به مادرید برنگشته اند.

کاسیمیرو، رگیلون و ناچو، سه مصدوم رئال هستند و غیبتشان برابر ایبار قطعی است.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی اسپانیا تیم های ملی اسپانیا بازی تیم های ملی رئال مادرید پارس رئال پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در حالی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود که جواد نکونام از چند بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند.

مهدی مهدی‌پور که در بازی با مس رفسنجان رباط صلیبی پاره کرده و ماه‌ها دور از میادین خواهد بود. رافائل سیلوا مدافع این تیم نیز به دلیل مصدومیت فعلاً امکان همراهی استقلال را ندارد. تازه‌ترین مصدوم استقلال، آرمین سهرابیان است که او نیز بازی امروز با شمس آذر را از دست داد تا دست نکونام خالی‌تر از گذشته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • ساعت دقیق بازی منچسترسیتی و رئال مادرید امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳