Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با فارس، درباره برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در روزی که سرخ‌پوشان چند بازیکن اصلی‌شان را نداشتند، گفت: درباره بازی با پیکان باید بگویم که ما واقعاً بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم. قبل از بازی هم می‌دانستیم که یکی از سخت‌ترین بازی‌های خودمان در لیگ را در پیش داریم و به همین دلیل با وجود اینکه تمرین مناسبی نکرده بودیم با همه توان وارد بازی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چند روز تعطیل بودیم و به همین دلیل تمرین مناسبی برای این بازی نداشتیم. به طوری که منشا و رادو فقط یک جلسه با تیم تمرین کردند و کمال کامیابی‌نیا هم دو جلسه قبل از بازی با پیکان در تمرینات حاضر شد. خوشبختانه این بازی را با حمایت هوادارانمان بردیم و هواداران یک روز خوب را در ورزشگاه آزادی رقم زدند که از آنها ممنون هستم.

وی درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی که روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، افزود: درباره تیم تراکتورسازی نیازی نیست چیزی بگویم این تیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ است که از بازیکنان خیلی خوبی بهره می‌‌برد. تراکتورسازی تیم کامل و یکدستی است و هواداران پرشوری هم دارد که از این تیم حمایت زیادی می‌کنند. ما باید برای این بازی خیلی تلاش کنیم چون هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و بدون شک بازی با تراکتورسازی هم یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را انجام خواهیم داد. بازی کردن مقابل تراکتورسازی همیشه سخت و دشوار است و ما باید آماده یک نبرد سخت باشیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره اظهارات سهراب بختیاری‌زاده مربی تیم امید کشورمان که در مصاحبه‌ای گفته بود برخی منتقدان کی‌روش دوست داشتند در جام جهانی تیم ملی سه گل از اسپانیا بخورد، بعد هم منتقدان بگویند چرا سیدجلال حسینی در تیم ملی نیست، تصریح کرد: واقعاً از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم، بدون شک هیچ ایرانی منتظر باخت تیم ملی در جام جهانی نبود. حتی منتقدان کی‌روش هم دوست داشتند تیم ملی ایران در جام جهانی نتیجه بگیرد و دیدید که بعد از بازی‌های تیم ملی هزاران ایرانی در روسیه و میلیون‌ها ایرانی در شهرهای مختلف کشورمان به خیابان ریختند و خوشحالی کردند. برای من این صحبت‌ها عجیب است. شاید سهراب بختیاری‌زاده بازی‌ها و واکنش مردم را ندیده که این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. همه مردم به خاطر بازی‌های تیم ملی به خیابان ریختند و مطرح کردن این صحبت‌ها خوب نیست.

حسینی در پایان تصریح کرد: الان چند ماه از بازی‌های جام جهانی گذشته و برای من جای سوال است که چرا بعد از این مدت که از جام جهانی گذشته این صحبت‌ها باید مطرح شود؟ تا چند وقت دیگر تیم ملی کشورمان بازی‌های حساسی در جام ملت‌های آسیا دارد و تیم پرسپولیس هم باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به مصاف رقبایش برود و مطرح کردن این صحبت‌ها برای من جالب است که چرا بعد از گذشت حدود 6 ماه از جام جهانی تازه این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!

دو تیم حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز در آستانه مصاف برگشت ، در لیگ داخلی نتایج متفاوتی کسب کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب پیروزی خانگی مقابل یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر در آستانه فتح لالیگا قرار گرفتند اما شاگردان توخل که بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرده‌اند، در یک جدال حیثیتی سه گل از اشتوتگارت خوردند.

رئال مادرید (2-1-3-۴): کورتوا | کارواخال، میلیتائو، ناچو، گارسیا | کاماوینگا، مودریچ، سبایوس | گولر | دیاز و خوسلو

کادیز (۱-۳-۲-۴): لدسما | زالدوا، فالی، چوست، هرناندز | اسکالانته، آلکاراس | سوبرینو، فرناندز، ناوارو | راموس

 در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان کادیس بود و میهمان رده هجدهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست این بازی را براهیم دیاس در دقیقه 51 ، دومین گل را جود بلینگام در دقیقه 68 با پاسی که از دیاس دریافت کرد و سومین و آخرین گل بازی هم در دقیقه 3+90 توسط خوسلو با شاهکار ناچو فرناندز رقم خورد. به این ترتیب بیست‌و‌هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها ثبت و شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف این بازی 87 امتیازی شدند. این بدان معناست که اگر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها در جدول رده‌بندی یعنی بارسلونا امشب (ساعت 20) نتواند رقیب همشهری‌اش جیرونا را شکست دهد، سی‌و‌ششمین قهرمانی‌شان کهکشانی‌ها در لالیگا مسجل خواهد شد. پیروزی بارسلونا اما قهرمانی رئالی‌ها را مشروط به کسب پیروزی در هفته آینده خواهد کرد. در آخرین بازی امشب لالیگا نیز از ساعت 22:30 اتلتیکومادرید رده چهارمی میهمان مایورکا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید 87 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارند. جیرونا با 71 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز روی پله چهارم قرار گرفته است.

 

بایرن و کابوس از دست دادن رتبه دوم بوندس‌لیگا 

اما در دیگر لیگ معتبر اروپا، بایرن مونیخ تیم دوم جدول باشگاه‌های آلمان با تمام نفرات اصلی به اشتوتگارت باخت.

 در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران 4 دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.

اشتوتگارت (2-2-2-4): نوبل | استرجو، آنتون، روئو، ایتو | کارازور، اشتیلر | لولینگ، فوریش | اونداف، گیراسی

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، کیم، دایر، دیویس | پاولوویچ، گریرو | گنابری، چوپوموتینگ، تل | کین

لئونیداس استرجیو در دقیقه 29 اشتوتگارت را پیش انداخت اما هری کین ستاره انگلیس بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی زد، اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم اما میزبان به هدفش رسید و با زدن 2 گل دیگر ابتدا توسط جئونگ وو یئونگ در دقیقه 83 و سپس به وسیله سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه 3+90، تمام امتیازات را از آن خودش کرد.

این نتیجه باعث کاهش اختلاف بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی به 2 امتیاز شد و جایگاه باواریایی‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل برای کسب مقام نایب قهرمانی به خطر انداخت. در حال حاضر پس از بایرلورکوزن 81 امتیازی قهرمان زودهنگام مسابقات، بایرن مونیخ با 69 امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت 67 امتیازی هم سوم است.

دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمانش آگزبورگ را با نتیجه 5 بر یک در هم کوبید. یوسف موکوکو در دقایق 4 و 29، دونیل مالن در دقیقه 20، مارکو رویس در دقیقه 34 و فلیکس انمچا در دقیقه 64 برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل آگزبورگ رده دهمی را هم روبن وارگاس در دقیقه 32 به ثمر رساند. دورتموند که به لطف این پیروزی 45 امتیازی شد، فاصله خود را با یک بازی بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت به 5 امتیاز افزایش داد تا با تثبیت جایگاهش در رده پنجم، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

در بازی‌های همزمان وردبرمن و مونشن‌گلادباخ به تساوی 2-2 رضایت دادند و ولفسبورگ با نتیجه 3 بر صفر بر دارمشتات سقوط کرده به دسته دوم غلبه کرد.

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!