Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه‌های بسیاری از سراسر اروپا به هافبک تیم ملی هلند علاقه دارند ولی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بیش از همه به او نزدیک است.

طرفداری- منچسترسیتی آماده است تا با شکستن رکورد نقل و انتقالات خود، فرنکی دی یونگ را چنگ بارسلونا برباید.

به گزارش سایت گل، سیتیزن‌ها حاضرند برای خرید دی یونگ ۷۰ میلیون یورو+۲۰ میلیون یورو پاداش هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ماه‌ها مذاکره تیکسی بگریستین و مارک اوورمارس، منچسترسیتی اطمینان دارد که مالک آینده هافبک ۲۱ ساله آژاکس خواهد بود. با توجه به این که سیتی در راه جذب دی یونگ بی رقیب نیست، انتظار می‌رود آن‌ها طی ماه‌های آینده خرید خود را نهایی کنند و سپس دی یونگ را تا پایان فصل جاری به آژاکس قرض بدهند. 

بارسلونا امید خود برای جذب دی یونگ را از دست داده است و تنها امیدوار خواهد بود تا خود این بازیکن بر حسب رویای دیرینه‌اش، به بازی کنار لیونل مسی اصرار ورزد. در نتیجه این وضعیت، صدرنشین لالیگا توجه خود را معطوف به آدرین رابیو کرده است؛ هافبکی که تابستان آینده پس از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، بازیکن آزاد خواهد بود. آن‌ها دلخوش به این هستند که دست کم در راه انتقال ماتیس ده لیخت به نیوکمپ، منچسترسیتی را کنار بزنند. 

بارسا تابستان گذشته پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی برای خرید دی یونگ به آژاکس ارائه کرد ولی قدرت مالی بالای منچسترسیتی به دغدغه‌ای برای آن‌ها تبدیل شده است و طرف اسپانیایی حاضر نیست به اندازه رقیب انگلیسی خود، برای خرید دی یونگ هزینه کند. در هر صورت اگر دی یونگ برای انتقال به نیوکمپ پافشاری کند، آنگاه بارسلونا باید تلاش کند تا آژاکس را راضی به فروش دی یونگ با مبلغی پایین‌تر از پیشنهاد منچسترسیتی بکند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و سپس از دست رفتن اندک شانس قهرمانی لالیگا ژاوی هرناندز با دکو، رافا یوسته مدیران ارشد باشگاهش جلساتی برگزار کرد و در نهایت تصمیم به ادامه همکاری تا پایان مدت قراردادش گرفت.
با این وجود در جلسات فوق دکو به ژاوی پیشنهاد کرد اسکار برادر بزرگترش که از ابتدا در کادر فنی بارسلونا همراه او بوده را کنار بگذارد و البته یک مربی بدنسازی جدید به خدمت بگیرد.

برای جانشینی اسکار هرناندز مدیران باشگاه بارسلونا دومنک تورنت دستیار سابق گواردیولا را معرفی کرده‌اند که سال‌ها کنار پپ کار کرده است. تورنت از سال 2007 تا 2018 در تیم‌های ب بارسلونا، بارسلونا، بایرن مونیخ  و سپس منچسترسیتی دستیار گواردیولا بود اما سپس به امریکا رفت و در نقش سرمربی نیویورک کار کرد. او سپس راهی برزیل شد و دو سال سرمربی فلامنگو بود و در سال 2022 هدایت گالاتاسرای را برعهده گرفت.

تمام افتخارات تورنت مربوط به دوران دستیاری گواردیولاست و با کنار رفتن از سرمربیگری گالاتاسرای در تاریخ 21 ژوئن 2022 او طی تقریبا دو سال اخیر بیکار بوده است.

برای بهبود شرایط جسمانی نیز خولیو توس، متخصص تمرینات قدرتی و پیشگیری از آسیب‌دیدگی به ژاوی پیشنهاد شده چرا که در این فصل بارسا از حیث مصدومیت متعدد بازیکنان و شرایط نه چندان جالب بدنی آنها لطمات زیادی و باید برای بهبود این وضعیت فکری بیندیشد که مهم‌ترینش اضافه شدن یک متخصص در این زمینه خواهد بود.

البته گفته می‌شود ژاوی ابتدا با کنار گذاشتن اسکار برادر بزرگترش مخالفت کرده است اما شاید برای فصل آینده تن به تغییرات مد نظر دکو و مدیران باشگاهش بدهد.

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا