Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:10:46 GMT

سازمان ورزش شهرداری تهران بدون متولی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۳۴۳۴

سازمان ورزش شهرداری تهران بدون متولی

به گزارش ایرنا محمدصادق حسنی سرپرست سابق سازمان ورزش شهرداری که گفته شده بازنشسته بوده چند روز پیش و همزمان با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان این مسئولیت را ترک کرد و سید محمد علی افشانی که خودش نیز به علت بازنشسته بودن مسئولیتش را 27 آبان ترک کرد، یک شب قبل از آن، (یکشنبه شب) فردی به نام حسین پیرانی را به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این انتصاب هم به علت آنکه در ساعت های پایانی مسئولیت افشانی انجام شد و نیز به دلیل شرایط و مقررات مربوط به فرآیندهای انتصاب، واکنش های برخی اعضای شورای شهر را برانگیخت و اعلام شد که پیرانی امکان تصدی این مسئولیت را از نظر سازمان های نظارتی ندارد.
نکته قابل تامل اینکه گفته شده قائم مقام سازمان ورزش زیرمجموعه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز بازنشسته بوده است.
پس از این مشکل، دوباره اعلام شد که سرپرست جدید سازمان ورزش برای بار دوم معرفی شده اما در عمل آنچه روی داد این بود که او هم مشغول به کار نشده و این سازمان اینک بدون متولی مانده است.
در این میان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امروز(چهارشنبه) درباره انتصاب سرپرست سازمان ورزش این نهاد توضیحی ارائه کرد و گفت که سرپرست جدید این سازمان معرفی شده و قرار است پس از ملاقات با سرپرست شهرداری کار خود را شروع کند.
ولی الله شجاع پوریان در یکی از شبکه های اجتماعی خود توضیح داد: بنای ما این بود که به احترام تصمیم آقای افشانی از وجود جناب پیرانی استفاده کنیم اما با مکاتبه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر غیرقانونی بودن این انتصاب تصمیم بر انتخاب فرد دیگری گرفته شد.
وی همچنین نوشت: در مورد حکم سرپرست سازمان ورزش هماهنگی های لازم با سرپرست شهرداری تهران صورت گرفت و ندا شهرزاد با احراز شرایط قانونی معرفی شد.
به گفته وی مقرر شده شهرزاد بعد از ملاقات با سرپرست شهرداری تهران و اخذ رویکردها و برنامه های وی در حوزه سازمان ورزش کار خود را آغاز کند.
پیروز حناچی 27 آبان ماه به عنوان سرپرست شهرداری تهران فعالیت خود را شروع کرده است.
وی 22 آبان به عنوان شهردار منتخب اعضای شورا و جایگزین افشانی انتخاب شد و وزارت کشور تا دوم آذر برای تایید حکم وی مهلت دارد.
تهرام/7245/ 1008/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اجتماعی و فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور شورای شهر شهرداری شهرداری تهران 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک که بیشترین بخش آن با سهم 30 درصدی به بانک شهر اختصاص داشت، عنوان شده بود مدیریت سرخ پوشان هم به شهرداری تهران خواهد رسید که این موضوع رد شد.

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران نسبت به شایعات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون در دست گرفتن مدیریت و خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.

محمدخانی در توئیتی پیرامون ورود به مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داده و نوشته است:

«با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد