Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۳۰ آبان ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۵ آبان ماه از محورهای"کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه دوم آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی یادآورشد: در محور هراز نیز ترددتمامی تریلر‌ها از این محور ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱ و ۲ آذرماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲ بامداد روز یک شنبه ۴ آذرماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۶ بعد از ظهر روز دوشنبه ۵ آذرماه از این محور ممنوع است.

قدمی، ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعداز ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز با اعلام ماموران مستقر در محل، از "آب اسک به رودهن" (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ساعت ۲۴ روز یک شنبه ۵ آذرماه از رودهن به سمت آمل، خاطر نشان کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز با اعلام ماموران مستقر در محل از آب اسک به رود هن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی از محدودیت ترافیکی در محور فیروزکوه خبر داد و گفت:: در محور تهران- فیروزکوه- قائم شهر و بالعکس، تردد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذرماه در این ممنوع است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راه مازندران محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد. تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک‌طرفه می‌شود.

اکنون ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس در برخی مقاطع سنگین است.

کد خبر 6062204 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
  • آخرین وضعیت تردد از کرج و آزادراه تهران-شمال
  • تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران
  • ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ جاده چالوس یکطرفه می شود