Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون، سرهنگ عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تیران و کرون گفت :محرومیت زدایی، فعالیتهای عمرانی و سازندگی حضور فعال در بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله ، گوشه ای از فعالیتهای بسیج می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت تیران و کرون گفت:ترویج فرهنگ شهادت بابرگزاری یادواره شهدا و راهیان نور،مبارزه با آسیبهای اجتماعی وتقویت فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر و مبارزه با جنگ نرم دشمن از دیگر ماموریتهای بسیج می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان افزود:فعال کردن گشت های محله محور و ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان،احیای مساجدو جذب جوانان، شناخت آسیبهای اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی و نشستهای روشنگری گوشه ای از فعالیتهای بسیج شهرستان می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان گفت: کنگره ملی شهدای قوچان را در سال جاری برگزار خواهیم کرد و برنامه‌ریزی‌ها و مقدمات آن در حال اجراست و در راستای تولید محتوا و تولید اثرهای فرهنگی تاکنون ۳ مستند شاخص تولید شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از قوچان، سرهنگ پاسدار مرتضی نظری در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: سپاه فرزند انقلاب است و آنچه فکر و عمل می‌کند برای مردم و نظام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان با گرامیداشت یاد خاطره امام شهدا افزود: مردم ولایت مدار قوچان 1066شهید را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان باهمکاری و همیاری این مردم توانسته است اقدامات فعالیت‌های قابل توجهی در زمینه فرهنگی اجتماعی محرومیت زدایی و غیره داشته باشد.

سرهنگ نظری با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در سال 1402گفت: در حوزه محرومیت زدایی 3600 بسته معیشتی به ارزش 36میلیارد ریال 2700 بسته به مناسبت شب یلدا به ارزش9 میلیارد و 450 میلیون ریال همچنین 2 میلیارد ریال لوازم تحریر و البسه به مناسبت ایام در بین جامعه هدف توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان بیان کرد: در راستای ترویج ازدواج آسان 97 سری جهیزیه به ارزش 23 میلیارد 400میلیون ریال با همکاری و مشارکت خیرین شهرستان قوچان به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد.

نظری افزود: سال گذشته دو نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف صادرات محصولات تولیدی شهرستان برگزار شد که یک مورد آن در شهر مرزی باجگیران بوده است. همچنین 24 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زدایی به متقاضیان در این شهرستان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان خاطرنشان کرد: در حوزه سازندگی همکاری خوبی با دستگاه‌ها و ادارات دولتی شهرستان قوچان داریم؛ کاشت 138 هزار اصله نهال توسط پایگاه‌های بسیج در مختلف شهرستان برگزاری 11500 روز نفر اردوی جهادی در 22 روستا و اجرای طرح ارتقای محصولات راهبردی و دام سبک مهمترین اقدامات این حوزه در سال گذشته است.

سرهنگ نظری با اشاره به اهمیت و جزئیات اجرای طرح ارتقاء محصولات راهبردی و دام سبک در این شهرستان بیان کرد: 23هزار و800 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان قوچان که زیر کشت محصولات راهبردی است؛ همچنین 90 هزار دام سبک تحت پوشش این طرح قرار دارند که دستاوردهای خوبی نیز برای مردم داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگی افزود: در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا 17 یادواره‌های شهدا به هزینه 4میلیارد و 600میلیون ریال در نقاط مختلف این شهرستان برگزار شد که جامعه هدف 15500 نفری را تحت پوشش قرار داد؛ 13 برنامه آبروی محله با حضور 14هزار مخاطب نیز برگزار شده است و با هدف تکریم خانواده شهدا 125 یادواره خانگی شهید برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نظری با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان قوچان در سال جاری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و مقدمات کنگره ملی شهدای شهرستان قوچان در حال اجراست و در راستای تولید محتوا و تولید اثرهای فرهنگی تاکنون 3 مستند شاخص تولید و در شبکه‌های استانی پخش شده است.

وی افزود: در حوزه اجرای برنامه‌های مذهبی اعزام 130 نفر با اعتبار یک میلیارد و 950 میلیون ریال جهت شرکت در مراسم سالگرد امام راحل و اعزام 258 زائر با اعتبار ریالی 7میلیارد و 700میلیون به راهیان نور و 207 مورد اردوی سیاحتی و زیارتی توسط پایگاه‌های بسیج شهرستان قوچان انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان از اجرای طرح تربیتی مدارس در شهرستان‌های قوچان خبر داد و گفت: در این طرح که با هدف پیوند بیشتر بین مدرسه، مسجد، خانه و خانواده در 22 مدرسه جامعه هدف شهرستان اجرا شد. 3424 دانش آموز تحت آموزش قرار گرفتند که بازخورد خوب آموزش و پرورش و رضایت خانواده‌ها را در برداشت؛ همچنین در بحث اعتکافات دانش آموزی در دو مرحله 2100دانش آموز با همکاری خیرین و امور مساجد در این مراسم معنوی شرکت داشتند.

سرهنگ نظری در مورد فعالیت‌های قرآنی سپاه در شهرستان قوچان عنوان کرد: 52 واحد دارالقرآن بسیج شهرستان قوچان احداث شده است و 1560 نفر از شهروندان قوچانی از خدمات این مراکز استفاده می‌کنند، همچنین مسابقه قرآنی با شرکت هزار نفر در36 رشته برگزار و نفرات برتر به مرحله استانی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اوقات فراغت 115کلاس آموزشی با حضور 1860 نفر در پایگاه‌های بسیج این شهرستان بازار شد؛ همچنین طرح‌های صالحین برای5000 بسیجی هر هفته در این اماکن برگزار می‌شود و در راستای امر به معروف و نهی از منکر همکاری‌های خوبی با ادارات و نهادهای مربوطه از جمله فراجا داشته‌ایم در این مدت 20تیم 5نفره تشکیل و 14500 مورد تذکر داشتند همچنین ایستگاه‌های مشاور و10 مورد کافه گفت‌وگو اجرا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان گفت: با احداث دو مرکز مشاوره 1124 نفر خدمت دریافت کرده‌اند همچنین با برگزاری دو کارگاه مشاوره‌ای 503 خدمت مشاوره‌ای به شهروندان داده شده است و در مجموع 824 مورد خدمت رایگان به ارزش یک میلیارد و600 میلیون ریال بصورت کاملاً رایگان در اختیار شهروندان قوچانی قرار گرفته و 38 زوج نابارور به مراکز باروری معرفی شده و 80مورد پرونده ناقص جانبازان در این مدت تکمیل شده است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران