Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@04:27:42 GMT

خسروی: در داوری فوتبال استان همدان به ۱۰۰ رسیدیم!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۳۵۱۶

به گزارش وانانیوز،  علی خسروی رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان همدان با انتشار پیامی اعلام کرد که تعداد داوران این استان در فوتبال به ۱۰۰ نفر رسید.

متن پیام خسروی به شرح زیر است:
مسئولین محترم هیئت فوتبال استان همدان
برادران ارجمند: آقایان مهندس عباس صوفی؛ مهدی بوجاریان و کمال عربیان

با حمد و سپاس خالق بی همتا؛ پروردگار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکتا؛ همانگونه که مستحضرید در ۲۶ اردیبهشت سالجاری ۱۳۹۷ و در مراسم معارفه؛ وعده کرده بودیم که ضمن. اینکه اساس کار کمیته داوران بر محور آموزش و دانش افزایی خواهد بود. ظرف دو سال تعداد داوران جوان و فعال استان همدان را به رقم ۱۰۰ نفر ارتقاء و افزایش دهیم! در اینجا باید ابتداء شکر گزار خداوند منان باشیم که چنان امور با شتاب به سمت توسعه نیروی انسانی؛ علی الخصوص در بخش داوران فوتسال پیش رفت! که امروز با افتخار اعلام کنیم در میان حمایت‌ها و پشتیبانی. مسئولین عالی رتبه. اداره کل ورزش و هیات فوتبال استان همدان؛ تعداد داوران همدان از مرز یک صد ۱۰۰ نفر گذشت؟! و این امر در کمتر از یکسال محقق گردید؛ و ما امروز بر خود می‌بالیم که کمیته داوران دارای نیروی جوان فعال و تحصیل کرده گردیده و قطع به یقین آینده داوری استان را نوید بخش روز‌های روشنی خواهد بود.
مجددا" این حرکت عطیم علمی در بخش داوری را خدمت تمامی دلسوزان تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور سرشناس فوتبال ایران؛ به من پیشنهاد چند میلیاردی داده شد

به گزارش همشهری آنلاین عضویت داوران در باشگاه های لیگ برتری و لیگ یکی در پست های مدیریتی مساله ای است که این روزها در فوتبال مان رخ می دهد و برخی نسبت به آن واکنش منفی دارند و برخی این اتفاق را برای فوتبال و داوری ما خوب می دانند. در این زمینه با علی خسروی عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت و گویی انجام داده ایم: *نظر شما در مورد حضور داوران بازنشسته در پست های مدیریتی در باشگاه های لیگ برتری چیست؟ این مساله را می پسندم زیرا باشگاه هایی که از داوران در سمت های مدیریتی خود استفاده می کنند کمترین حاشیه را در جریان مسابقه در کنار زمین دارند. از سویی دیگر این داوران می توانند در بحث های آموزشی به بازیکنان و حتی مکاتبات باشگاه ها با فدراسیون و سازمان لیگ مفید و موثر باشند. حتی در آنالیز داوری مسابقات برای تیم ها و اینکه بعد از مسابقه شرایط داوری مسابقه را برای بازیکنان آنالیز کنند. در سال ۱۳۷۸ هم جورج کورتنی از مدرسان داوری انگلیسی فیفا به ایران آمد و به ما گفت من طرفدار میدلزبورو هستم و به تیم شهرم خدمت می کنم و در سال ۱۹۹۲ نیز این داور مسابقه ایران و عربستان را در قطر قضاوت کرد.. *برخی مدعی هستند برخی باشگاه ها با هدف فرافوتبالی وارتباطات غیر رسمی با داوران از داوران تازه کنار رفته را جذب می کنند. نظر شما در این مورد چیست؟ مطمئن باشید اگر باشگاهی بخواهد با این هدف داوران را استخدام کند ضرر می کند. زیرا داوران لیگ برتری ما حواس شان جمع است و داورانی پاک و با وجدان داریم. به خود من در این سال ها باشگاه های مختلف لیگ برتری و لیگ یکی پیشنهاد عضویت داده اند و دستمزدهای میلیاردی هم به من پیشنهاد کرده اند اما من این پیشنهادها را نپذیرفتم زیرا داوری را بیشتر دوست دارم و حس می کنم یک داور درجه سه در سیستان و بلوچستان شاید به من بیشتر نیاز داشته باشد تا یک باشگا ه لیگ برتری *واقعا دستمزد میلیاردی را نپذیرفتید؟ بله برخی باشگاه ها دستمزدی به من پیشنهاد داده اند که از دستمزد برخی بازیکنان بالاتر بود و حتی ۲۰ برابر حقوق دریافتی کنونی ام بود اما من ۶۳ سال سن دارم و شاید از نظر جسمانی هم توانایی سفر رفتن را نداشته باشم. از طرفی دیگر ترجیح می دهم که در داوری فعالیت کنم. *برخی باشگاه ها مدام علیه داوران بیانیه می نویسند و برخی دیگر هم در وسط مسابقه ویدئویی هایی منتشر می کنند که اشتباه داوران را گوشزد کنند. این رفتار اصلا درست نیست. ضمن اینکه بیانیه نویسی ها را نمی پسندم باید بگویم که خود من تاکنون بیانیه هیچ باشگاهی را هم نخوانده ام! قرار بود در ابتدای فصل هر باشگاهی بیانیه بدهد وعلیه داوران هم موضع گیری کند با متخلفانش برخورد قاطع انضباطی صورت بگیرد. بیانیه ها بیشتر کار باشگاه ها را خراب تر می کند.

*کدام بازی های باقیمانده لیگ برتر با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد؟

در این مورد تصمیم گیرنده شخص آقای تاج و فدراسیون فوتبال هستند و کمیته داوران فقط در صورتیکه به ما اعلام شود که کدام بازی ها با VAR باشد داوران مخصوص کمک داور ویدئویی را چینش می کنیم و از اینکه کدام مسابقات با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد و کدام یک به صورت معمول اطلاعی ندارم

کد خبر 844493 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • داور سرشناس فوتبال ایران؛ به من پیشنهاد چند میلیاردی داده شد
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند
  • خسروی: همه تیم‌ها از اشتباهات داوری سود و ضرر کردند/ ما به بیانیه سرخابی‌ها اهمیتی نمی‌دهیم
  • درخواست علی خطیر از مهدی تاج برای هفته‌های پایانی لیگ
  • بازی های هفته های پایانی را با VAR برگزار کنید
  • خداحافظی با پرافتخارترین تیم داوری ایران!
  • سیدعلی:فدراسیون فوتبال مقصر بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس است/ منصوری تا 5 صبح به خاطر گل آل‌کثیر مزاحم تفلنی داشته!