Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جوسازی‌های مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی گفت: آگاه باشید و این اخبار کذب را جدی نگیرید و به عبارتی گول این جوسازی‌ها را نخورید. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، ‏سردار بهروز اثباتی عصر امروز در جشن بزرگ وحدت و بصیرت در جمع بسیجیان مسجد حسین‌بن‌ علی(ع) واقع در روستای گلحصار شهرستان ری، با اشاره به بررسی و رصد تمامی اتفاقات و اخبار روز توسط قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: ‏وقتی از این جایگاه مهم کلیت انقلاب اسلامی و محیط را رصد می‌کنیم ‏نه تنها صحنه را تیره و تاریک نمی‌بینیم بلکه محیطی بسیار روشن، پر تلاش و جوشان را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ‏وی با اشاره به جوسازی‌های مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی تصریح کرد: آگاه باشید و این اخبار کذب را جدی نگیرید و به عبارت گول این جوسازی‌ها را نخورید.

تهران| غفلت دشمن در محاسبه ظرفیت بسیج عامل شکست آنان بوده استسردار سلامی در شهرری: بسیج فرمول غلبه بر همه مشکلات است؛ ادامه فرآیند قدرت‌سازی ایران اسلامیتهران| آیت‌الله قمی در اسلامشهر: دفاع مقدس یک حادثه تاریخی تمام نشدنی است

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز در سراسر جهان جوانان به دنبال پی بردن به افکار بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که این امر مستلزم دور شدن از محیط و گنبد تبلیغات آمریکایی‌ها است.

سردار اثباتی بیان کرد:  ‏در طول 40  سال گذشته اختیار اداره دنیا به دست دو قطب آمریکا و شوروی سابق بود که بر این اساس تمامی کشورها باید زیر چتر یکی از این دو قدرت‌ قرار می‎‌گرفتند ‏اما امام خمینی(ره) و بسیجیانش قد بر علم کردند و زیربار این نظم نرفتند.

وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: در حال حاضر ایران بازیگر اصلی نظام بین‌الملل است و با قدرت و اقتدار خود نظم دنیا را برهم زده و آن‌ها را به مبارزه دعوت کرده است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور همه‌جانبه بسیجیان در جامعه بیان کرد: این بخشی از افتخار نظام جمهوری اسلامی است که هر کجا مظلومی باشد بسیجیان آن وارد صحنه شده و با اقدام جهادگونه خود در جهت رفع محرومیت‌ها و مظلومیت‌ها گام برمی‌دارد.

اثباتی در پایان با بیان اینکه در جنگ تبلیغاتی مرزی میان زن و مرد وجود ندارد و جنگیدن در این راه تنها از راه معرفت صورت می‌پذیرد افزود: فضای عملیات بسیجیان دربرگیرنده 3 مؤلفه ایثار، جهاد و شهادت است که شامل 3 موتور محرکه ایثار در حق همنوعان، مجاهدت در راه اسلام و تلاش در بستر شهادت است.

انتهای پیام/ن

R7840/P1361/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است

«دلشاد شهاب» سخنگوی دفتر ریاست منطقه کردستان عراق گفت که سفر نیچروان بارزانی به تهران با هدف تأکید بر عمق روابط دو طرف صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، در حالی که «نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق از روز گذشته در تهران به سر می‌برد؛ «دلشاد شهاب» سخنگوی دفتر او در مصاحبه‌ای گفت که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقه‌ای تأثیرگذار است.

او به شبکه روداو گفت: «رئیس اقلیم در این سفر می‌خواهد تاکید کند که اقلیم کردستان تهدیدی برای منافع همسایگان نخواهد بود و راهبرد اقلیم کردستان تعامل سازنده است».

سخنگوی ریاست کردستان عراق افزود: «اقلیم کردستان عراق و جمهوری اسلامی ایران روابطی تاریخی دارند و در دوران مبارزه با دیکتاتوری، ایران پناهگاه هزاران پناهنده عراقی بود و تا زمان سقوط رژیم دیکتاتوری، پایگاه مخالفان عراقی و اقلیم کردستان بود».

دلشاد شهاب همچنین گفت که از زمان تشکیل دولت در اقلیم کردستان، روابط اربیل و تهران بر پایه احترام به ایران بوده و طی این روابط، دو طرف منافع یکدیگر را حفظ کرده‌اند.

سخنگوی ریاست منطقه کردستان عراق، تأکید کرد: « جمهوری اسلامی ایران برای ما کشور مهمی است و مرزهای طولانی ما را به یکدیگر مرتبط می‌کند و همچنین روابط اقتصادی و تجاری قوی در کنار روابط دیپلماتیک دائمی و ادامه‌دار با یکدیگر داریم».

دلشاد شهاب افزود: «در تمامی شرایط سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک همسایه نزدیک است».

او با بیان اینکه از حدود دو سال پیش روابط ایران و منطقه کردستان عراق به سردی گراییده است؛ تأکید کرد: «همسایگی و روابط در منطقه ما با فراز و نشیب همراه است و در این مدت اخیر این روابط مقداری به سردی گرایید و از طریق این سفر می‌خواهیم این پیام را بدهیم که منافع مشترک میان ما بزرگ‌تر از این است که سردی بر آن چیره شود».

سخنگوی منطقه کردستان عراق در ادامه گفت که «همه نیروهای عراقی که در حال حاضر در قدرت هستند، پیشینه روابط مستحکم با جمهوری اسلامی ایران دارند و روزگاری ساز و کار تشکیل حکومت فعلی در تهران انجام می‌شد و امروز هم شکی نیست که ایران قادر به کمک در بهبود روابط اربیل و بغداد است».

«نیچروان بارزانی» روز گذشته در رأس هیأتی وارد تهران شد و امروز نیز با ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد. او همچنین قرار است با مقام معظم رهبری و همچنین محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دیدار کند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است