Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میز خدمت برخی دستگاه های اجرایی این استان در حد دکور بوده و تنها مبلمان خوبی دارند در حالی که دارای کمترین کارایی و اثرگذاری برای پاسخگویی به مردم هستند.

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست حقوق شهروندی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با انتقاد شدید از این امر، اظهار داشت: راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و شرکت های دولتی این استان از مصادیق بارز رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر، افزود: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در چهار دهه اخیر از زیرساخت های لازم در زمینه های مختلف برخوردار شده اند و هم اینک نیز مطالبه به حق دیگری به نام رعایت حقوق شهروندی دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان انتظار دارند که در دستگاه های اجرایی استان آنچه متعلق به آنان است به طور برابر و مساوی در اختیار همگان قرار گیرد.
احمدی عنوان کرد: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی توقع دارند که حقوق شهروندی آنها رعایت شود.
وی ابراز داشت: حقوق شهروندی زمانی محقق می‌ شود که مدیران اجرایی خود را از مردم دانسته و امکان دسترسی آسان و راحت آنان به خدمات را بیش از پیش فراهم کنند.
احمدی گفت: چنانچه این اقدام مهم از سوی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد انجام شود حقوق شهروندی را به طور مطلوب تبیین کرده ‌اند.
7535/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوق شهروندي ميز خدمت كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت