Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:50:31 GMT

آیا گرابان قربانی کریم انصاری‌فرد می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۳۷۴۳

آیا گرابان قربانی کریم انصاری‌فرد می‌شود؟

یک رسانه انگلیسی به بررسی تاثیر گل ملی کریم انصاری‌فرد بر جایگاهش در ناتینگهام فارست و احتمال قربانی‌شدن گرابان، بهترین گلزن این تیم پرداخت. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت footballleagueworld، تیم ناتینگهام فارست پس از وقفه بین‌المللی چمپیونشیپ انگلیس به مصاف تیم هال‌سیتی می‌رود و لویس گرابان می‌خواهد همچنان روند گلزنی را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی موفقیت گرابان شاید قربانی مهاجم تازه‌وارد ناتینگهام فارست یعنی کریم انصاری‌فرد شود. بازیکنی که مدتی قبل پس از حل مشکل ویزای کارش توانست به جمع شاگردان آیتور کارانکا بپیوندد.

این رسانه انگلیسی سپس با طرح این پرسش که آیا کریم انصاری‌فرد پس از گلزنی در بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترینیدادوتوباگو به ترکیب اصلی تیم ناتنیگهام فارست پیش از گرابان دست می‌یابد به نقل از گئورگ داگلس (مفسر فوتبال) نوشت:  هنوز نه. گرابان در فرم خوبی قرار دارد و بازیکنی است که که در صورت حفظ‌ شدن می‌تواند روند خود را ادامه دهد. بازیکن تازه‌وارد (کریم انصاری‌فرد) هنوز نیازمند گذر زمان برای در این فصل چمپیونشیپ انگلیس است.

یای تایلور، دیگر کارشناس انگلیسی نیز در این رابطه می‌گوید: طبق اخبار رسیده از ناتینگهام فارست کریم انصاری‌فرد مهاجم اصلی این تیم در بازی آینده به جای گرابان خواهد بود. آیتور کارانکا (سرمربی) به این نکته معروف است که همواره تغییر زیادی در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند و حضور کریم انصاری‌فرد در بازی آینده تعجب‌برانگیز نیست. البته با توجه به درخشش گرابان اگر بازیکن تازه‌وارد خط حمله ناتینگهام فارست بخواهد به عنوان مهاجم اصلی به میدان رود متعجب خواهم شد.

سام رورک یکی دیگر از این مفسران نیز اظهار داشت: گرابان تازه خود را در ورزشگاه سیتی‌گراند پیدا کرده و کنارگذاشتن او از خط حمله ناتینگهام فارست اشتباه است. کریم انصاری‌فرد باید گام‌به‌گام به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند و شانس بازی به عنوان مهاجم اصلی را خواهد یافت.

داوسون: کریم انصاری‌فرد به هواداران ناتینگهام فارست نشان می‌دهد چه توانمندی‌هایی دارد

 

انتهای پیام/

 

 

 

R7858/P1011199/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)

 یک مطالعه جدید روی بقایای اسکلتی دو زن که در یک مکان نوسنگی میانه (۴۲۵۰-۳۶۰۰ قبل از میلاد) در سن پل توقوآ شاتو در جنوب فرانسه کشف شدند، نشان می‌دهد آن‌ها با روش عذاب‌آوری به قتل رسیده‌اند که امروزه مافیا هنوز از آن استفاده می‌کند: بستن گردن به پاهای خم‌شده تا جایی که فرد دچار خفگی شود و بمیرد. 

به گزارش فرادید، سن پل توقوآ شاتو در دره مرکزی رون، یک مکان تجمع در دوران نوسنگی میانه بود، نه یک سکونتگاه مسکونی. در حفاری‌ها، سیلوها و گودال‌های متعددی حاوی سنگ‌های خردشده، سگ‌های قربانی، سرامیک و سنگ‌ریزه کشف شد. همچنین در برخی گودال‌ها بقایای انسان پیدا شد، به ویژه در دو گودالی که توسط یک سازه چوبی پوشیده شده که با انقلاب تابستانی و زمستانی مطابقت دارد. 

یکی از این گودال‌ها به نام گودال ۶۹، به شکل یک سیلوی ذخیره‌سازی است، اما هیچ اثری از دانه‌ها یا آتش‌سوزی در آن وجود ندارد (یک روش ضدعفونی برای سیلوهای ذخیره‌سازی واقعی). این گودال در عوض حاوی اسکلت‌های سه زن بود، یکی در مرکز گودال به سمت چپش با یک گلدان نزدیک سرش و دو نفر دیگر زیر یک برآمدگی قرار داشتند.

دومی به پشت قرار داشت و پاهایش خم شده بود و یک سنگ آسیاب سنگین روی جمجمه‌اش قرار داشت. سومی روی شکمش بود و گردنش روی سینه زن دوم بود. زانوهای او هم خم شده و دو تکه سنگ آسیاب بر پشتش بود. 

اگر از بالا به گودال در زمان دفن نگاه می‌کردید، فقط اولین زن قابل رویت بود. دو زن دیگر بخاطر برآمدگی از دید پنهان شده بودند. آن‌ها نیز جمع شده بودند، طوری که انگار قطعات سنگ آسیاب به زور هنگام قرار دادن اجساد در موقعیت، جا داده شده باشند. 

اگر آن‌ها هنوز زنده بودند، به جهت قرار گرفتنشان زیر برآمدگی گودال، دیگر نمی‌توانستند حرکت کنند و نفس کشیدن برایشان بسیار دشوار می‌شد. در چنین موقعیتی، مرگ نسبتاً سریع اتفاق می‌افتد، حتی اگر قربانیان تخدیر یا ضرب و شتم نشده باشند.

چنین موقعیتی منجر به تهویه ناکافی و کاهش حجم خون پمپاژشده توسط قلب میشود که می‌تواند منجر به توقف فعالیت الکتریکی بدون پالس و یا ایست قلبی شود. برخی از افراد نسبت به دیگران حساس‌تر هستند، اما فشار گردنی یک عامل تشدیدکننده است، مانند انسداد بینی و دهان. 

موقعیت خیره‌کننده اندام تحتانی زن سوم نیز قابل‌توجه است. پاهای او با تجزیه بدن به پهلو فرو ریخته بودند و از قرارگیری آن‌ها روی جسد، به نظر می‌رسد زانوها کمی بیش از ۹۰ درجه خم شده‌اند و پاها کم و بیش عمودی نگه داشته شده بودند. با توجه به موقعیت زن، این وضعیت نشان‌دهنده مورد بالقوه‌ای از خفه کردن با طناب است.

در این سناریو، زن روی شکم خود قرار داشت و یک طناب به مچ پا و گردنش متصل بود. این واقعیت که زن توسط سنگ‌های آسیاب و برآمدگی گودال ذخیره‌سازی دچار انسداد شده، همراه با احتمال اتصال مچ پاهای او به گردنش، فرضیه دفن شدن در عین زنده بودن را تأیید می‌کند. در غیر این صورت، فشارهای فیزیکی شدت کمتری داشته، به ویژه با توجه به اینکه سنگ‌های آسیاب از بیرون قابل مشاهده نبودند. 

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد از این روش به عنوان روشی برای قربانی کردن انسان از سایر مکان‌های نوسنگی در اروپا استفاده شده است. تیم تحقیقاتی در حال مستند کردن این روش در صحنه‌های صخره‌نگاره و تدفین ۱۶ گور در ۱۴ مکان باستان‌شناسی است که از جمهوری چک تا اسپانیا امتداد دارند و در محدوده زمانی ۳۵۰۰ از تا ۵۴۰۰ قبل از میلاد هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد