Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند گفت: آقای تاج به من گفت که با مسئولان AFC صحبت کرده است و جزو برترین ها آسیا خواهم بود.

طرفداری- علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی ایران در برنامه تلویزیونی فرمول یک شرکت کرد و به سوال های علی ضیا، مجری برنامه پاسخ داد.

بخش کوتاهی از صحبت های مهم و جذاب علیرضا بیرانوند در این برنامه را می خوانید:

بیرانوند در خصوص قرار نگرفتن در بین نامزدهای برترین بازیکن آسیا و اینکه آیا طارمی مقصر است، گفت:

چون تاکنون در بین نامزدهای برترین ها دروازه بانی حضور نداشت، به نظرم نمی خواستند این رکورد شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل یکی از بازیکنان پرسپولیس حقش بود که جزو نامزد ها قرار گیرد. فدراسیون باید در این مسئله ورود می کرد. مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و همچنین یکی از بهترین های تیم ملی است. اگر به خاطر محرومیت هم این شانس را از دست داده ام خیلی خوشحالم، چون عضو خانواده پرسپولیس هستم و در زمان محرومیت در تیم حضور داشتم. امیدوارم صحت نداشته باشد که به خاطر محرومیت از بین نامزدها خط خورده ام، اما من راهم را ادامه خواهم داد. آقای گرشاسبی قرار بود برای AFC نامه ارسال کند تا دلیل این اتفاق مشخص شود. خبرهایی منتشر شده بود که من در جمع برترین ها قرار گرفته ام و مردم را امیدوار کرده بود، اما من شک داشتم چون تاکنون دروازه بانی در جمع برترین ها حضور نداشت. 3 بازیکنی که در نامزد برترین بازیکن سال آسیا شده اند تجربه حضور در جام جهانی را ندارند. آقای تاج به من گفت که با مسئولان AFC صحبت کرده است و جزو برترین ها خواهم بود.

وی در خصوص 2 ستاره استقلال به خاطر قهرمانی در آسیا، اظهار داشت:

آقای موسوی یکی از دوستان خوب من استقلالی 2 آتشه است. به او گفتم یک ویدیو از حضور استقلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا به من نشان دهید. آیا ویدیویی وجود دارد؟ در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در مقابل عکس تیمی ما تابلو قرار می دهند که دهمین دوره این رقابت ها است. اما استقلالی ها اعتقاد دارند که 20 سال پیش قهرمان شده اند! ولی مبارک شان باشد.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص احتمال جدایی اش از پرسپولیس عنوان کرد:

خیلی دوست دارم که راهی یکی از تیم های مطرح اروپایی شوم و خیلی تلاش می کنم که این اتفاق برایم رخ دهد. پیشنهاد های خوبی داشتم، اما دوست داشتم به اولین تیمی که می روم مطرح باشد. دوست ندارم در لیگ های دسته پایین حضور داشته باشم و می خواهم از همین ابتدا در تیم خوبی باشم، برخی ایجنت ها تیم هایی را به من معرفی می کنند که باعث تعجب من است و انتظار نداشتم مدنظر چنین تیم های خوبی باشم. من با پرسپولیس قرارداد دارم و باید به آن عمل کنم. پس از جام جهانی پیشنهاد خیلی خوبی داشتم که هرکس جای من بود برای جدایی هرکاری می کرد، اما من با آقای برانکو صحبت کردم و او را درک کردم. تصمیم گرفتم یا با پرسپولیس به فینال آسیا بروم یا فوتبالم تمام شود. همه به من می گفتند با پرسپولیس 2 سال قهرمان شده ای و الان شرایط تیم سخت است، ممکن است تمام عملکرد خوبت زیر سوال برود. ولی اعتقاد داشتم فرصت خوبی برای من است، زیرا دوست دارم در تیمی بازی کنم که ضعیف تر است و می توانم بیشتر دیده شوم. حتی در تمرینات من در تیم اصلی قرار نمی گیرم.

بیرانوند ادامه داد:

در 2 سال گذشته همه می گفتند بیرانوند درون دروازه خیالش راحت است و توپ نمی رسد، فقط 9 یا 10 گل می خورد. پرسپولیس تا پیش از این 2 سال، جه زمانی توانست سالی کمتر از 25 گل بخورد؟ ولی اکنون تیم با 13 گل خورده قهرمان شده است که افتخار بزرگی برای کل تیم است. خوب بودن دفاع، کار را برای دروازه بان سخت تر می کند.

بیرانوند در خصوص پیشنهاد و مذاکره استقلال گفت:

قبل از پیوستن به پرسپولیس، 2 بار با استقلالی ها مذاکره کرده بودم. منصوریان از من خواسته بود که با او به استقلال بروم. من هم او را در جریان پیشنهاد پرسپولیس قرار دادم که به من گفت اگر به این تیم بروی نمی توانی احساسات هواداران را نادیده بگیری و دیگر نمی توانی راهی تیم رقیب شوی. به پرسپولیس و هوادارانش وابسته شده ام و کاملا به این تیم تعصب دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا

فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال که با این تیم توانست در لیگ بیست و یکم بدون شکست قهرمان شود، این روز‌ها مربیگری نمی‌کند، اما از دنیای فوتبال اصلاً فاصله نگرفته و لیگ قهرمانان آسیا را به طور جدی دنبال می‌کند. فرهاد که همراه با العین امارات در سال ۲۰۰۳ قهرمان اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا شد و تنها چهره ایرانی محسوب می‌شود که به چنین افتخاری نایل شده، قبل از جدال برگشت العین مقابل الهلال عربستان، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و پس از فینالیست شدن نماینده امارات نیز با انتشار متن و عکسی این اتفاق را به مدیران، مربیان و بازیکنان العین تبریک گفت. اتفاقا کادر مدیریتی باشگاه العین امارات تدارک دیده‌اند تا پیشکسوتان و بازیکنان اسبق این باشگاه را هنگام برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان به ورزشگاه دعوت کنند و فرهاد مجیدی هم یکی از همین مدعوین است.

اگر فرهاد خودش تمایل داشته باشد، بدون هیچ مشکلی می‌تواند این مسابقه را در جایگاه ویژه ورزشگاه اختصاصی باشگاه العین از نزدیک تماشا کند. فینال لیگ قهرمانان آسیا میان العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن برگزار می‌شود و فعلاً قرار است مسابقه به صورت رفت و برگشت باشد. بازی رفت ۲۲ اردیبهشت خواهد بود و جدال برگشت هم پنجم خرداد برگزار می‌شود، اما هنوز شخص نیست کدام تیم در جدال رفت میزبان است. این نکته را هم فراموش نکنیم که مجیدی از تقابل با ژاپنی‌ها در مسابقات فینال خاطره تلخی دارد. او اردیبهشت سال ۱۳۷۸ همراه با استقلال در فینال جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب جوبیلو ایواتا ژاپن شد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود